Cerclage?
Magda: känner så väl igen mig i dina ord! alla känslor som går upp o ner, man vill så mkt, fast man kanske inte orkar o någonstans vet man att man ska ta det lugnt.. men jag säger som de andra, vila! känner så där med jobbet också, det är så mkt man vill få undan, men det är inte värt det, det finns alltid någon annan som kan göra det. Jobbet är inte viktigt i detta läge, det är du o bebis som betyder ngt just nu!Schäfer: hoppas det går bra idag!
Ego: usch vilka jobbiga dagar det har varit här. tur att jag fick tid igår för jag hade aldrig stått ut till imorgon som egentligen var den dag då de kunde.. fick en blödning igårmorse så ni kan ju förstå att jag var alldeles utom mig av oro. jag var nära på o ge upp där, må så dåligt, vara så trött o orolig, jag ville inte vara med längre. men läkaren kollade på mig o allt såg bra ut! tappen var stängd o fin som den skulle vara, den var 27 mm lång, 5 mm längre än i somras när de kollade den. o det bästa av allt var att få se det lilla tickande hjärtat! är i v 9 (8+1) idag, blev några dagar framflyttad så det är härligt. smärtorna jag har lite överallt i underlivet o där omkring beror nog på ligamentsmärtor. hade ingen uvi o hon kunde inte heller se att jag hade svampinfektion eller så. de har skickat provet på odling, de tog även ett cellprov. det känns mkt bättre idag men illamåendet o tröttheten hänger i så jag är nog hemma från jobbet resten av veckan... o så får vi hoppas på att nästa vecka blir bättre. det var ju min lilla ängel Wiltons 6 månaderdag igår också så allt blir ju så dubbelt...