Schäfer skrev 2011-08-25 22:56:26 följande:
Härligt att "se" dig också!

Fruktansvärt när det går fort, men så har jag inte nått att jämföra med hur det är att ha en 30 timmars förlossning heller.... Men det är verkligen inte kul när man inte hänger med själv
Just med sonen nu var det jobbiga att han var livlös och har man förlorat två barn innan kan man inte ta det med lugn... Allt gick bra som du förstår men paniken jag kände i ca. 1 minut var fruktansvärd.....
Hoppas ni mår bra - thea är verkligen ett fint namn. Jag ville ju att vår son skulle heta Theo, men tyvärr höll inte mannen med.....
Kram
ja, det var verkligen fruktansvärt.. jag har ju wiltons förlossning att jämföra med, den försökte de ju dra ut så länge som möjligt så då fick jag ju en chans att komma in i andningen o bara vara.. 15 timmar tog den.. helt annorlunda när jag faktiskt hann o inse att han skulle födas, även om det var 16 veckor för tidigt.. med Thea var det ju liksom bara pang på direkt.
förstår verkligen den paniken du kände med de erfarenheterna du har. jag var så lycklig att Thea skrek när hon kom ut o att hon var så pigg att hon fick komma upp till mig direkt.
Vi mår finfint, vi har haft några väldigt mysiga veckor nu, fått sova hela nätterna o bara kunnat mysa på dagarna. var dock väldigt jobbigt i början, fy vad dåligt jag mådde, kan knappt idag förstå hur dåligt jag faktiskt mådde, både fysiskt o psykiskt..
Tack för att du gillar namnet! det gör vi också :) o theo är också ett fint namn, synd att du inte fick din vilja igenom..