Cerclage?
trassel: fy för alla stick! det är hemskt när det blir så där att man blir en levande nåldyna.. hoppas verkligen de hittar en förklaring snart så du förhoppningsvis slipper alla stick!
trassel: fy för alla stick! det är hemskt när det blir så där att man blir en levande nåldyna.. hoppas verkligen de hittar en förklaring snart så du förhoppningsvis slipper alla stick!
mischooo: nämen titta vilken liten goding ni fått!
silverklar: mina värkar satte igång två dagar innan planerat klipp. Det var ju bara till o åka in och de tog bort cerklaget och jag var redan åtta cm öppen. Två timmar senare föddes lilla Thea. Så jag hann in innan cerklaget ställde till med problem iaf... hoppas det inte blir några problem för dig om nu förlossningen skulle sätta igång innan klippet. Gott nytt år på dig iaf!
silverklar: nä, det är ju som du säger att du inte kan få mer sjukskrivning nu pga hotande förtidsbörd, då bebis i praktiken är fullgången vid 37+0. Däremot, om du har andra problem, ex jobbig foglossning då kan du få fortsatt sjukskrivning fram till bf. Har en vän som hade det så, men hon hade sån foglossning att hon gick med kryckor. Har du semester eller komp att ta ut från ditt jobb? För annars finns det ju inte så mkt annat än att ta fp dagar eller gå hemma utan betalning.