Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Löpartråden 13

Jessa, vad kul! Härlig känsla det där när kroppen bara vill mer

Bimsan, vilken kapning av tiden sedan förra veckan!

Reb80, det låter verkligen som att det är dags för nya skor! Tårna ska vara innanför.. iofs kan det ju vara ett knep för att motverka blånaglar att låta tårna sticka ut lite

Kattstugan, tack! Nej jag ska inte springa i Sthlm om inget oförutsett inträffar. det hade varit kul, jag är ju också inkvalad och det lär inte hända igen och det hade varit häftigt att trängas med Isabellah i första startled Jag åker till Rimini på torsdag och startar (får se om jag går i mål..) i min största utmaning hitills, 20.4 mil runt San Marino.

Idag blev det ett entimmespass hem från barnkalas. lite slitna ben från gårdagens tävling så imorgon blir det vila från löpning.
  • isold2003

Tack tjejer! Jag har inte lovat att gå i mål, bara att starta Och loppet går runt San Marino, vi är i Italien hela tiden. Rätt häftigt att man kan springa ett lopp runt ett helt land! Loppet heter Nove colli running (Nove colli är ett cykellopp på samma bana) och det var knappt 100 startande förra året varav knappt hälften tog sig i mål. Nytt för i år är att det finns två delmål så man får en sluttid även om man "bara" tar sig 84 resp 158 km. Det blir lite semesterresa också, 1½ dag före och 1½ dag efter loppet och maken följer med  

• isold2003

M o e och Gaby, lycka till imorgon på Vårruset. Kom gärna förbi Rocklunda och säg hej efteråt, vi har ju andra föreläsningen med Lidingöloppet on Tour imorgon med temat Träningslära. Synd att det krockar med Vårruset!

• isold2003

Lycka till på Göteborgsvarvet nu tjejer! Hoppas att det blir alldeles lagom tävlingsväder i år!

Lycka till ikväll på Milspåret M a e!

Nu åker jag till Italien, återkommer med rapport på tisdag  

• isold2003

Kikar in snabbt från Italien, det blev bara halva distansen för mig i mitt bergslopp men jag är rätt nöjd ändå med 101km i groteska backar Grattis till era fina tider på varvet!!

• isold2003

Lycka till imorgon Waimea! ( jag återkommer med utförlig rapport från Italien och kommentarer till tråden när jag hamnar framför en dator, så jobbigt att skriva på mobilen)

• isold2003

Waimea, grattis till en jättefin tid! Roligt att läsa din berättelse Hojta till när du passerar här nästa gång så lovar jag ett långt långpass

• isold2003

Waimea, jag sprang inte i Sthlm i år. Hade absolut inte ork till det efter italienska bergen Såg du mitt namn i resultatlistan eller på jogg (i så fall är det tiden från förra året du ser där)?

• isold2003

Moe, grattis!! Vilken härlig hemlis!

• isold2003

Jag har inte varit så aktiv i tråden på länge men jag läser allt Jag kollar nästan alltid FL från mobilen och det blir så ihoptryckta inlägg så det fungerar inte att kommentera. Vill bara säga att det är så kul att läsa om alla framsteg ni gör och att skadorna verkar gå att stretcha bort till största del. Jag tränar på som vanligt, har dock haft en lugn helg eftersom maken har kurs med jobbet fre-sön. Imorgon blir det ett långpass iaf.

Svar på tråden Löpartråden 13