AP-snack & babbeltråd
Funderar på om det var en barnläkare, de brukar väl vara lite bättre. Jag har träffat två barnkläkare varav båda var bra med barnen. Den ena kom med en massa skitsnack och amning och samsovning och gjorde mig förbannad men det drabbade ju inte sonen direkt då han var liten då. Nu har jag bett om en annan läkare till min yngsta, orkar faktiskt inte bli upprörd och känna mig överkörd för han ska få en läkarkoll. De borde ju ha vett att uttrycka sig på normalt sätt.
Här fortsätter vardagen i kolikens tecken. Lillebror är jämt ledsen när han är vaken, vilket är mest kvällarna. Han har några glada stunder på dagarna vilket ändå är skönt. Jag har testat allt utom akupunktur, vet inte om vi ska göra det heller. Inget hjälper. Vagga, bära i sjal, amma och allt som ändå lugnade storebror lite hjälper absolut ingenting. Han är otröstlig i timmar. Jag är glad vi är två föräldrar och det är andra barnet, annars hade det nog varit väldigt tungt nu. Tja, det är väl rätt tungt ändå med skriken. Storebror hamnar i skymundan fast vi försöker gå ut med honom den som inte har lilelbror. Ingen samsovning i sikte då han skriker på nätterna och jag och sambon får typ prata i telefon på dagarna om det vi behöver prata om
Och se honom ha så ont, det gör ont. Behövde nog mest skriva av mig lite...det går ju över det här om några veckor.