Me like coffee skrev 2011-08-16 09:09:04 följande:
Tack så jätte mycket för era svar! Det ni beskriver ligger så nära hur jag känner och det är otroligt lättande att läsa att andra har haft liknande känslor.
Frösöblomster: Jag grät när jag läste dina ord. Framförallt det du skrev om när du låg på BB och storgrät för att du inte kunde natta den stora... Jag känner redan nu hur det är en av de stora farhågorna jag har. Inte att det inte kommer att gå bra för den stora och farmor, utan för att jag inte kommer att vara där.
Paddy: Jag hade en ganska lätt tid med dottern när hon var bebis. Visst, hon ville bli buren vääääldigt mycket, sova tätt, amma jämnt men hon var i alla fall nöjd hela tiden då

Så jag förstår om du kände oro inför andra barnet! Jättekul att läsa om din lyckade tandemamning. Dottern ammar ju fortfarande, även om det nu på slutet bara har varit vid nattning men min förhoppning är att det ska funka när den andra också kommer. Hur det blir får vi väl se men jag hoppas i alla fall

Tack för att du delade med dig!
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är ju inte konstigt att du känner som du gör. JAg sitter med min femmånaders i famnen nu och kan säga att jag nu känner samma för barnen, efter fem månader. Lille hade ju kolik och det har varit en fruktansvärt tuff vår på alla sätt. Det är nog nu först jag känner mig i hamn. Jag ser bägge barnen och älskar dem av mitt hjärta. Det får ta den tid det tar tycker jag. Det var hemskt att inte räcka till för stor som förr men han verkar inte bry sig. Storebror säger till när han vill och behöver mamma helt enkelt. Krama mamma, bort bror