AP-snack & babbeltråd
Tack så hemskt mycket till er alla som engagerar er! Det betyder oerhört mycket för mig! När man känner sig nere och rätt kass som mamma blir det så lätt att man (eller iaf jag) glorifierar alla andra mammor som säkerligen alltid gör allt perfekt
Därför är det jätteskönt att höra att ni faktiskt känner igen er i mina tankar. Frösöblomster: Jag köper det du föreslår rakt av. Jag blir också så att jag liksom ska göra allt själv, säger åt henne att hon får vänta osv, vilket, precis som du säger, leder till en dotter med än större närhetsbehov. Jag ska försöka göra en helomvändning och svara på hennes inbjudan. Precis som du säger så stör jag mig ju mer på "mamma kooooom nuuuuu" och "men inte såååååå" än vad jag stör mig på att jag inte får vara i fred. Det som gör mig ledsen är ju att hon inte är nöjd och tillfreds. När jag tänker på det så har hon faktiskt hanterat det hela så oerhört bra! Hon avgudar lillebror och är mycket mån om att han alltid är med, att han får tutte när han är ledsen och vill mer än gärna mysa med honom. Hon hanterar faktiskt också att jag är väldigt mycket med honom, han är ju med i allt vi gör. Så hon är ju verkligen en helt fantastisk unge