Är du en apförälder?
Ja, är du en apförälder? Motivera gärna ditt svar!
www.naraforaldrar.se/vadarnf.htm
Ja, är du en apförälder? Motivera gärna ditt svar!
www.naraforaldrar.se/vadarnf.htm
rungande JAAAAA
Jag tror läkarna måste fatta att det inte är barnen det är fel på. Punkt.
Nej jag skulle inte kalla mig AP, mest pga av attityden hos många AP föräldrar. Vår son hade kolik och jag fick tex höra flera gånger att det berodde på bristade anknytning. Konstigt då att den plötsligt blev så mycket bättre runt tre månader. Annars var vårt problem gaser, då vår son hade svårt att både rapa och prutta. Han har fortfarande problem med magen om han inte får Molvicol och då är han inte glad. Jag önskar att man skulle forska mer på medicinska orsaker.
Nej det är jag inte.
Vår son som idag är 7 månader sover hela nätter i sin spjälsäng, har aldrig tränat honom utan lagt honom där från början och han har aldrig pritesterat.
Äter 4-5 gånger per dag aldrig på natten, ammades helt i 2 månader och delvis i 4 månader. Nu äter han, gröt, mat och välling och lite ersättning
Han vill inte bli buren hela tiden och jag vill inte bära honom hela tiden heller.
Nu skriker han nästan aldrig och har nästan aldrig gjort det heller, gnäller lite ibland, men självklart tar jag upp honom om han är ledsen och vill vara i famnen. Men visst kan han få ligga och gnälla en liten stund om jag håller på med nått annat.
Jag har en väldigt lugn, harmonisk och trygg son trots att jag varken ammar, bär eller samsover med honom.