Thelma08 skrev 2012-02-07 11:08:02 följande:
Mitt blodsockret låg jätte bra men mitt hb va däremot bara 98, dom trodde först att maskinen va sönder för så lågt skulle det ju inte va. Har rasat från 121 sen inskrivningen.
Är nu i v 27+6.
Nu skulle jag ta 1 niferex/dag och va jätte noga med att höra av mig om jag kände mig trött. (svårt och veta när jag fortfarande är förkyld som tusan)
Vad gör dom om inte hb går upp nu?
Hade inte gått upp något sedan förra gången men magen hade vuxit till 29cm
Jag ligger med på översta kurvan och ska på TUL. Men dom flyttade Oss från 19/4 till 2/5 och jag vet när jag hade mensen så jag är kanske 2 veckor längre gången än dom säger. (jag tror själv att jag är 2 veckor före)
DU! Mitt hb rasade också och jag kräktes av niferex (trots att jag bara tog dem var 3 dag). Tålde inga andra extra tillskott heller då jag får utslag... Det som verkligen fungerat för mig är palttunnbröd. Låter kanske skitäckligt men det smakar inte alls konstigt. ICA MAXI har i sitt sortiment. Och om du kan ät gärna citrus till. Dricker du mjölk/ har ost på mackan så hämmar du upptaget.
Mitt hb har stigit ca 15 enheter sedan jag började med tunnbrödet för ca 1 mån sedan. Så nu ligger jag runt 114 och hoppas på att hinna stiga 10 enheter till innan det är dags för när jag hade förlöst sonen hade jag 76 i hb och mådde inge bra!