emeilee skrev 2012-02-11 15:12:54 följande:
Lima & Trollet, då får Ni tänka på oss andra som inte är hemma

. Jobbar mån-fre 8-17, en timmas resväg t&r, tre hästar och en hund + maken. Inte mycket tid till bebisgrejande då men det löser sig. Pillar när jag kan på helgerna, städar och tvättar och allt annat som man skjuter på.
Fick mitt stödbälte i veckan. Gosh vad jag gillar denna uppfinning. Helt underbar, gör inte att smärtan i bäckenet försvinner men känns som om det håller ihop allt.
Är era bebisar livliga i magen nu? Går in i v 33 på måndag och min är heltokig. Avskyr när jag dricker kallt vilket jag gör typ hela tiden för jag är törstig. Dansar omkring och har sig, men det är så mysigt, jag verkligen längtar tills vi får träffa den. :)
ja, ni är duktiga :) jag hade nog gärna jobbat lite grann iallafall, lite tid hemifrån är aldrig fel.. har känt efter båda mina mammaledigheter att det varit rätt skönt att få börja jobba igen.. fast jag hade nog gärna jobbat mindre än heltid om det gick..
jag gillar inte stödbältet ngt vidare, använder det när jag gör saker stående men inte när jag går, då tycker jag det känns obehagligt.. jag tycker mkt om min TENS men har inte blivit färdig att köpa nya plattor och får som små stötar av de jag har nu eftersom de behöver bytas.. så nu använder jag mest min gamla och högt älskade engelska varmvattenflaska.. så skön att kura ihop sig med i soffan om kvällen..
jag ska försöka hitta på ngt mysigt pyssel med tjejerna nu, de tittar på film en stund men känner att de behöver aktiveras lite... gärna något som inte skräpar ner för mkt... tips, någon?