• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • nenne87

Jag har oxå haft två dagar som jag mått ganska så bra faktiskt. Min kropp har en tendens att må bättre på helgen, samma vissa förra veckan! Men tror det helt beror på sömnen, sover jag många timmar på natten så mår jag nästan som vanligt på dagen. Sug och hunger har jag herrns tiden men inte sugen på något speciellt bara! Har gått in i vecka 8 nu och allt känns väldigt bra! Hur har ni det med välbefinnandet??

• Nilee
    fröken01 skrev 2011-10-29 16:47:35 följande:
    Visst får man äta entrecote??
    Ja det får man, jag var på möte med läkaren här om dagen om just detta. Däremot ska man trappa ner om man äter mer än en. Och hon sa att barnläkarna ska vara informerade vid födseln för att bebisen kan behöva lite hjälp pga av att njurarna kanske inte kommer funka, det är ovanligt men för säkerhetsskull så skulle dom ändå vara informerade.Vad äter du det för ? Jag har mikroskopiskkolit 
  • Nilee

Jag vet inte, vågar inte svara på det. Men jag nämde det till min bm på inskrivningen, varpå hon sa att hon ville jag skulle träffa läkaren och gå igenom min journal. Men tror absolut du ska informera någon om att du äter det. 

• Nilee

hahaha, ja! Men det finns medecin som heter likadant :P haha
    MEn det tänkte jag inte på, blev så insnöad.haha

• Nilee

Så tänkte jag att eftersom ingen svarade dig så måste hon mena kortison  tabletterna, Haha så dumt de blir ibland, Men de bjuder jag på och hoppas alla får sig ett gott skratt :)

• Pepita
    Dancia skrev 2011-10-29 20:54:55 följande:

Nu har jag lagt till mig i BF listan och gjort den lite mer lättläslig :)
    , funkar det för er?

Det har kommit in många nya och några som fortfarande inte skrivit in sig i listan. Så klicka in på länken, kopiera listan längst ner på sidan och klistra in i svarsrutan där du lägger till ditt namn under ditt datum :) (saknas ditt datum så lägger du bara till det med en understrykning).

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

Hur mår ni ikväll?   

Listan blev bra tycker jag Enklare att se när alla är beräknade.
  • Pepita

Dancia: Vad härligt att du oxå har fått se ett litet hjärta slå Är ju en sån härlig känsla.