• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

He he ... Hur går det med stavningen

Hon sover själv i sitt nest !!! Kanske borde passa på att göra något annat än att sitta och titta på henne .

• juliaannaeva

Jag hade sex 2,5 vecka efter med kondom ;) sprack lite under förlossningen men kände inte av något! o tro de eller ej men sen förlossningen så har sexet blivit så sjukt bra!

• FruSandra

Åh herregud ja är så Långt ifrån sugen på sex man kan bli... :S maken däremot.. Oj oj oj... Han vill mer än något annat.. Kanske inte så konstigt, vi sexa bara 2 gånger under hela graviditeten... O Vilgot blir 2 månader imorn :S

• SaJo81

Jag håller nog med FruSandra här! Vi hade bara sex 2 gånger under graviditeten med och vi har inte haft sex än, men jag är inte läkt än och min BM sa till mig i onsdags att "samlag är inte att tänka på än" mim förlossning gick lite för fort så jag gick sönder rätt mycket!

• Jamtlandstaus

Jag har libidon inställd på minus nuförtiden. Sambon är respektfull o väntar tålmodigt in mig. Vet inte hur jag skall hitta lusten igen med all trötthet, mjölkfulla bröst o bebis som ständigt är med en. Men det kommer väl så småningom...
    Önskar så att hon sov lite mer på nätterna!
    Vi har nu provat långresa i bil å det har fungerat jättebra. Hon tycker om att åka bil! Men det är trångt med både barn o hund i bil! Vi behöver köpa takbox!

• FruSandra

Jämtland
    Hjälp, de lät skrämmande med takboxen.. E de bebisen eller hunden som ska sitta där ;D haha skojja bara, men de lät så kul :)

Ja håller med dej med tröttheten..