• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75

Jämtlandstaus- gör en profil på Libero.se
    Man samlar poäng på alla Liberoprodukter i poängshoppen.
    Inne i blöjpaketet står en kod som man skriver in på datorn och för hopsamlade poäng kan man välja olika saker...
    De andra produkterna ska siffrorna under streckkoden föras in...

Jag själv är enbart ute efter rabattkuponger på blöjorna... :)

• anjiali

Hon gör det igen, hoppar över 23.00 målet och äter 01.00 och sen nu vid fyra. Visserligen har jag fått en rygg massage där emellan då hon legat och sparkat på min rygg. Men klar förbättring på sömnen de senaste två nätterna. Inget jag vågar hoppas på blir en vana ännu, men det ger ju lite hopp.
    Funderar på att bege mig till gymmet idag för att kolla in mammabarn passet och vad de gör. Kan hända att jag istället kryper ner i soffan med lillskruttan och myser. Skönt att ha en dag då jag får lov att välja .

• millifjor

Skönt Anjiali!

O vår skrutt har ont i magen, har gett henne nan ersättning nu ett mål om två kvällar i rad nu o upplever att magontet blivit värre, vad gör man då?
    Svårt att sova har hon med, ammar henne sen tar det typ en timme att söva om henne!!! Nån som har ett bra tips på vad man kan göra då?

• Libe

Vi bytte ersättning till nan ha tror jag den heter.. Plåtburk. Jag tycker inte att hon reagerar på den, vilket hon gjorde på den vanliga. Sen tar det väl ett tag för magen att vänja sig skulle jag tro! :)

• millifjor

Är det skillnad på Nan plåtburk o Nan i kartong? Det visste inte jag. Jo har tänkt att det kan ta ett tag o vänja sig, jobbigt bara att hon har så ont så hon gallskriker

• FruSandra

Cattiwik
    Här fingerar bara MAM napparna..
    Ett tips är att pröva napparna som är från 6+ istället..
    Vilgot tar dom hellre än 0-6 mån...
    Låter helknasigt, men ja har hört fler som har så :)

• HannaVirrpanna

Frusandra: har också hört det! Har även hört att dom i latex stannar i munnen lättare, silikon slinker lättare ur!

På min son fick vi recept på nutramigen som är en mjölkproteinfri ersättning. Luktar skunk och smakar säkert också skunk. Vi fick fasa in den och sen älskade han den. Den finns (snordyr) på Apoteket, men får man recept så är den superbillig!

• HannaVirrpanna

Jag har fått massa av libero känns det som! En sängmobil, en pyjamas, en första året kalender, en älg från lamaze (tror jag det heter) och lite mer! Jag gillar liberoklubben! :)

• FruSandra

Ja gillar också luberoklubben o har fått
    Massa därofrån..
    På jobbet använder vi bara libero så jag att tagit koderna därifrån :)