• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • EllaBella02

Jag tycker med att sömnen är lite hackig just nu. Tösen är 10 veckor. Sover mycket lättare och vaknar i stort sett jämt när jag ska lägga ner henne i vagnen efter amning på dagen tex.

• HannaVirrpanna

God morgon! Var på första ridpasset igår! Åh Gud va jag är kär! Fick en riktigt rejäl häst! Längtar till nästa torsdag!

Annars har natten bjudit på sug sug sug. Plus att hon hade täppt näsa så hon har grymtat halva natten. Frans vaknade dessutom tidigare än han brukar så den här dagen kommer nog suga rätt ordentligt! Är så galet trött!

• Libe

Jag behöver tips, vill ni hjälpa min fantasilösa skalle? Vad hittar man på som par med bebis, förutom att gå på Ica och handla eller vara soffvärmare?

• FruSandra

Libe
    Hälsar på folk, går på promenader, små utflykter, strosar i köpcentret och njuter :D

• Tekla78

Jag är nästan orolig för att Emil sover för mycket. Å andra sidan är han nog förkyld som jag. Han kanske är vaken sammanlagt 4-5 timmar varje dag. Hur mycket sover era? Han är 9veckor snart.

• Trolla75

Hela vår familj blir involverade i stora tjejens lektionsridning, då lillebror vägrar stanna ensam hemma med pappa... Men det blir ju en trevlig familjeaktivitet så länge det är sånt här fantastiskt väder! :)

• Trolla75

Caspian sover nog ännu mer än din lille Emil och han är nu 7 och en halv vecka.
    Jag tänker såhär att de sover mycket speciellt under tillväxtperioderna för att slippa känna av växtvärken?

• eken

Vår dotter sover med mycket och är 8 veckor. Sover mycket om dagarna och har en lite mer vakenperiod på kvällen men sen somnar hon och sover hela natten (nästan varje natt)