• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • grahnkotten

Jamtlandsstaus: det undrar jag också! Det står på hemsidan står det att den ska finnas under streckkoden, men jag hittar inte någon kod där...

• eken

Sista fem siffrorna på streckkoden är det för amningsinlägg, våtservetter, babyvård m.m

Det är bara blöjor som har kod inuti, resten är streckkoderna

• Jamtlandstaus
    eken skrev 2012-09-06 21:21:56 följande:
    Sista fem siffrorna på streckkoden är det för amningsinlägg, våtservetter, babyvård m.m

Det är bara blöjor som har kod inuti, resten är streckkoderna
    Toppen, tack!!  Då ska jag testa det
  • Jamtlandstaus
    Jamtlandstaus skrev 2012-09-06 21:41:59 följande:
    Toppen, tack!!  Då ska jag testa det
    Fick det ändå inte att fungera men nu har jag skickat en fråga till Libero i stället...
  • eken

För mig har alltid streckkoderna fungerat. Tråkigt. Ladda ner appen ni som kan, väldigt lätt att spara poäng

• anjiali

Fy vilken jobbig dag. Burit på m i 12 timmar. Hon har inte kunnat sova mer än ministunder på mig och Max 20 min i stöten. Plus tillbaka till 23 amningen så räknar med två timmars intervall igen . Var så glad över att hon hoppade över det målet och sov bra. Hoppas hon snart gör det igen.

• enilorac81

Skönt att höra att andra verkar ha det lite småjobbigt också, usch så hemskt att säga så, men man känner sig mindre ensam då. Ikväll är jag sjukt irriterad på min sambo som gjorde lilleman uppspelt och nu kan han inte somna. Min sambo ligger och sover och tycker det är min uppgift att få honom att sova, är sååååå irriterad!!! Snark!!

• anjiali

Min man sa igår kväll att jag skulle få sova. Vad händer ! Han står pall 10 min sen tycker han att jag kanske ska prova att amma IGEN ! Tack för den avlastningen.
    I helgen är det han som är föräldraledig vill jag lova ! Så kan de köra napp träning och jag återhämta min rygg och sömn.