• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81

Samlade poäng till mina andra två fick en del grejer! Man lägger in koden på insidan "locket" på blöjpaketet på liberos hemsida, när man samlat en del poäng kan man välja saker i shoppen!

• Trolla75

Jaja, ni har "fått" i inbyte av poäng.

Är det någon som fått liberos start väska?
    Står på hemsidan att den delas ut på sjukhus, men jag fick ingen i alla fall

• Hera78

Trolla - Vi fick inte heller den på BB men jag mailade bara Libero så skickade dom den, det tog 2-3 dagar  

• cattiwik

Mailade också libero. Då skickar dom hem en startväska. Alla sjukhus delar inte ut dom.

• Alemonia

Här rullar livet på för fullt och då jag för ett tag sedan gav upp att kunna logga in och skriva från mobilen så har jag mest läst. Moa är snart 2 månader och växer som hon sa fast mera på längden än gällande vikten.

Vid åtta veckor är en utvecklingsfas så att sömnen är lite si och så är inte så konstigt men för min del så har jag ändå en liten utan regelbundna tider så det gör ingen större skillnad. Jag hoppas dock få sova längre pass snart.

Idag är ännu en dag där det känns som jag inte hinner något, lämna på förskolan, babysång, hem en stund och äta mat och slöa lite och nu hämta på förskolan för att göra ärenden och sen åka till Linköping där maken ska delta i Mjärdevi-stafetten och det är lite samkväm med hans jobb. I morgon är det fredag och då är stora hemma och troligen blir det då en till till Söderköping där det är gästabud.

• Trolla75

Jag har också mailet Libero men fortfarande inte fått någon väska?

De svarar inte på det mailet heller, har skickat två st nu.. Vill ha gratisprover ;)

• Jamtlandstaus

Ni som är vana på Liberoklubben, vart hittar jag medlemskoden på tex amningsinläggen? Skrev in de siffror som står på insidan på locket men får tillbaka att det skall vara 5 eller 10 siffror, de jag har är 8...