• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Jag har itne varit på efterkontroll än... Ska dit i slutet av september... De trots att de på onsdag är 10 veckor sen vilgot föddes...
    Anledningen är för att jag samtidigt ska ta cellprov... Lika bra. Jag har bara gjort de 1 gång, och när lapparna kommer om att de är dax lägger ja de åt sidan och " gör de sen"

Jag har blivit jätte nojig för psd... Ja vaknar 1000 gpnger minst för att kolla så han andast.. Ja googlar massa om de och är konstant orolig..
    Bara för att jag var så jäkla dum att läsa en blogg om en som förlorade sin 5 måånaders i psd och en annan på libero.se som förlorat sin 2,5 månaders i de...
    VARFÖR utsätter jag mej att läsa elendet?? Gråter      

• Sladdis

Har heller aldrig hör talas om UL för att kolla höfterna. Här är de också omoderna och böjer ut höfterna och lyssnar/känner efter ett "knäpp".

• Trolla75

Jasså, så gjorde dom -07 också med lillasyster, mörkt rum med tvskärm, läkaren var väldigt pedagogisk och visade oss med ul:et... Märkligt att det ska vara så olika?

• EllaBella02

Jag äter inte blomkål, broccoli och andra kålsorter. Inte lök, starka kryddor eller mjölk. Dricker inte apelsinjuice. Inte kräftor, choklad. Ja, det var nog allt. Hon får fortfarande både Minifom och Semper Magdroppar. Hon har börjat bajsa färre gånger, men desto mer när det väl kommer. Nu hade hon inte bajsat på två dagar och så kom det en rejäl laddning och det är vanligare nu. Att hon inte bajsar varje dag och bara en gång om dagen.

• millifjor

Jag har ett tips mot bebisar som kämpar med pruttar o bajs! Har badat i badkaret med Rakel 3 kvällar i rad nu, efter en kvart i badet ungefär så har hon bajsat! Lagom mysigt men hon har blivit rejält nöjd efter att ha kämpat ett bra tag med pruttar o så

• Cizzi86

Trolla..födde du på Näl i trollhättan? Där ultraljudar de höfterna(gjort på båda mina)...tror att de kanske är ensamma om det:/

• Trolla75
    Cizzi86 skrev 2012-09-10 20:53:29 följande:
    Trolla..födde du på Näl i trollhättan? Där ultraljudar de höfterna(gjort på båda mina)...tror att de kanske är ensamma om det:/
    Ja det stämmer! Näl...

Jasså det visste jag inte? trodde det var så överallt...
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - Caspian 18e juli 2012♥ღ