anjiali skrev 2012-09-14 12:30:04 följande:
Fredagvägningen gick bra idag. Sedan måndags har jag gått 25 km och simmat 20 min i måndags. Skippat socker tisdag-fredag och ätit regelbundet men vanlig mat. Minus 1,5 kg på en vecka. Äntligen efter att stått still i en månad på vågen.
Bra jobbat, går inte att säga annat!!

Med sonen kommer jag ihåg att jag inte gick upp så länge jag ammade men lyckades aldrig gå ner. Det tog ca ett halvår (med många promenader...men även mycket fika...) innan jag kunde ha mina vanliga byxor.
Denna gång är det annorlunda, gick upp väldigt lite som gravid och stod på minus direkt efter förlossningen och kunde ha vanliga kläderna direkt efter förlossningen.
Så det verkar väldigt olika mellan olika graviditeter.
Har avundsjukt läst om så många av er som skriver att era bebisar plötsligt sovit länge...så i natt så sov lillgumman 6-7 timmar i ett sträck o även jag fick sova, UNDERBART! Speciellt välkommet då jag plötsligt blivit dunderförkyld, 6h sömn Halleluja!

Dessutom första natten på 6 veckor (!) utan diareér. Hoppas det håller i sig! Har remiss till lasarettet för en coloskopi, INGET jag ser fram emot! Har fått genomlida en rektoskopi redan på hälsocentralen...

Fy vilket förnedrande kroppsområde att vara sjuk i!!