• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Jag ska köpa en begagnad bumbo, ja är alldeles för snål för att köpa en ny...
    En del barn har för tjocka lår för dom..

• SaJo81

Vi hade dom några månader men våra var sena med att sitta själva med, fick bumbosar i februari och de användes till maj, men vi hade nog kunnat ha användning för dom tidigare men det var doppresenter då...

• FruSandra

På tisdag har vi fått tid till läkaren..
    Snacka om att ja blivit uppskrämd! Dom på Bvc sa att jag skulle få en kallelse för skallröntgen (till Vilgot)
    Men idag när ja prata med dom så sa hon att vi ska träffa en läkare som ska titta på hans huvud. Ingen röntgen!!
    Herregud här har ja gått runt och oroar mej helt i onödan!

• Jamtlandstaus

Skönt att du inte behöver oroa dig, fru Sandra!!

Jag har oxå fått lugnande besked. Jag lider av glutenintolerans. Inget värre! Slipper därmed genomgå colonskopi Tänk vad graviditeter kan sätta igång saker i kroppen! Får nu lära mig själv äta glutenfritt.

• Sladdis

EllaBella: Ja visst är det mysigt. Vi ska på tredje gången imorgon.

Jamtlandstaus: Skönt att det inte var värre men glutenintolerans är inte kul ändå. Bättre än cancer förstås!

FruSandra: Skönt att det inte blev så allvarligt men drygt med oron. Lycka till på tisdag!

• Trolla75

Hej hopp! Vi överlevde djungeln på Ullared, men han ju bara gå ca halva... Någon bumbistol blev det dock inte då jag såg det där med tjocka lår... Mina barn blir ju tjocka Michelinbebisar

• Trolla75

Jo, jag skulle ju skriva att jag också är glutenintollerant. Har nog alltid varit det, men fick det konstaterat runt -94. Åh jag har fuskat å fuskat! Inte på något vis bra, men jag fick tabl. Som hjälpte ta bort symtomet så jag kände mig sällan sjuk.
    Min räddning blev jan 2011 då jag började äta lchf! :)
    Efter det måste min tarm läkt ihop väldigt bra! :)

Det är ju bra att veta vad man lider av, så man kan ändra på det som gör en sjuk...

Nu har vi bara tio minuter så är vi äntligen hemma!!! Och då åkte vi hemifrån 9.30 i morse... Det blev verkligen en heldag! :)

Nu har jag jävulst ont i min svanskota, blev tvungen att sitta bak med Caspian (mitten mellan två bilstolar) inte jättekul precis!
    Men stackarn fick ont i magen :( det bara bubblade ur munnen på honom!
    Det gör mig så ont när han inte mår gott. *snyft*

• EllaBella02

Min tösabit har blivit snorig : ( Provade Hannis tips med bröstmjölken och sen satte jag mig i gungstolen med henne på magen. Tror det blev bättre för nu ligger vi i sängen igen utan allt för mycket snörvel