• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tekla78

www.amningshjalpen.se/index.php&view=article&id=155:vit-proppwhite-spot&catid=3&Itemid=4 www.amningshjalpen.se/index.php&view=article&id=132:tidigare-fragor-vit-propp-white-spots&catid=27&Itemid=65 Har hittat detta på amningshjälpen. Enligt dem ska man pilla bort. Eftersom vårdguiden typ läser efter manus stod väl inte white spots med och de pratade förbi det och fokuserade på stockningen (som i detta fall berodde på min vita prick). De är oftast bra, men är lite för fokuserade på manus ibland :-/ Tror min uppstått pga att jag haft amningsinlägget för länge så det blivit blött där eller nåt.

• SaJo81

Jag köpte också ett par byxor som passar så jag har nåt så länge, det e ju annars sååå deprimerande att öppna garderoben! Dessutom hittade jag stretchjeans på hm för 99spänn så då gör det inget om dom blir för stora om nån månad (vilket jag ju hoppas på)

• SaJo81

Crap! Har bytt dagar för killarna på dagis från fredag till torsdag men totalt glömt att jag hade min efterkontroll idag så nu får jag ta med mig alla tre barnen till MVC :/ hur fasen ska det gå? :(

• millifjor

Tänkte på en grej, Kan man skippa kolhydraterna när man ammar? Har för mig att man absolut inte ska det för de behövs åt bebisen...

• anjiali

Milifjor : vågar inte svara på den frågan. Vet bara att det står att det är viktigt att äta allsidigt :-/.

Vid ett par tillfällen har Milea sovit själv en stund på dagen. Som nu till exempel. Efter snart 10 veckor av bärande och sovande på mig på dagtid sitter jag nu med TVÅ lediga armar :D . Hon vaknar nog vilken stund som helst. Så jag sitter i köket och glor . Vad ska jag hitta på med dessa två lediga lemmar :D

• SaJo81

*suck* lekrummet är la sådär och jag e rädd att dom ska sticka....får ta med massa leksaker så får som följa med in :S ingen som e ledig idag heller som kan passa dom, jävla skit