• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81

Lilleman åt 21.30 och vaknade igen 6.30, rekordet hittills med 9 timmar! Dum som jag e tog jag inte tillfället i akt utan var själv uppe till 1, i alla fall så åt han halv sju sen somnade han om till 9.30 då vi gick upp, snälla mannen tog i alla fall dom stora killarna som vaknade 7.30 så idag blev det sovmorgon....

• Trolla75

Haha... Jag är också en riktig nattuggla, håller mig gärna vaken till 1-2 men måste försöka vänja mig av med det!
    Det är den dumma datorn som håller mig vaken... Säljer på tradera och vill följa budgivningen... Nyfiken i en strut!

Gött att det börjar bli längre sovrutiner på nätterna för våra små...

Här gick gubben upp vid 7 och vips låg jag med 3 snusande barn i sängen... Och vi fick sovit till 9, vaknade tidigt för att vara oss.

Kniip igen...

• Tekla78

Många knip blir det 400kr fattigare och konstaterat ingen infektion i kroppen. Läkaren tyckte att mina tuttar såg ut som skolexempel på hur de ska se ut...

• Tekla78
    anjiali skrev 2012-09-23 07:41:56 följande:
    Å lycka när Milea har sovit !!! Hon somnade klockan 20 och vaknade först 03 sen 06 och så nu.

äntligen! Det var du värd!
  • Sladdis

Tekla: Grattis till skolexempelbrösten!

Usch nu känns det som om bara jag har en liten som inte sover ordentligt. Sitter uppe till halv ett varje natt och sen äts det två gånger innan morgonen. Är sååååå trött idag.

• grahnkotten

Haha! Vaknar av VÄRLDENS jätte bajs! Och det var verkligen bajs överallt! Lakan, kläder, bebis! Och dessutom med ett jätte smile fr Melvin, han var klart väldans nöjd! Kunde inte låta bli att skratta! Och på toppen av detta så avslutar han med att kissa ner hela mig och golvet precis när jag har tvättat rent honom! Älskade trollunge!

• skuttare

Haha Grahnkotten. Det är skönt för de små liven när magen blir tom. Min lilla tjej åt sista gången vid åtta igårkväll efter en rejäl bajs. Sov ända till 3 inatt innan hon åt. Det är skönt!!!!. Sen äter hon oftast varannan timme dagtid. Äter era så ofta?

• skuttare

I förrgår började jag käka cerazette. Är det nån av er som äter/ätit dem? Hade ni några biverkningar eller mådde ni som vanligt? Har problem med akne i vuxen ålder. Troligen pga att hormonerna går upp å ner i menscykeln. Vill inte så gärna stoppa i mig massa hormoner men ska prova detta nu å se om jag blir av med aknen. Det lustiga är att när jag är gravid å ammar så har jag inget. Ingen av er som har erfarenhet av detta?

• anjiali

god morgon! hoppas ni sovit gott !!! Lilla Milea har sovit som föregående natt . Hoppas det är en ny vana. Trött är jag ändå . Blev ikea två gånger i helgen. Släppte lös mannen bland plockhyllorna och vi kom hem med fel saker. Min man i ett nötskal. Så idag får det bli lugnt hemma innan simskolan.

Tycker nog att hennes mage och pruttande blivit lite bättre. Ska jag börja trappa av med minifom ? Hur gör ni andra ?

Skuttare : min lilla äter ofta på dagen. Minst varannan timma. Men hon tar inte napp så jag tror att det handlar om mer än mat i hennes fall. Klart att det kan det ju göra även om de tar napp ;p