• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75

Fru Sandra- du får hälsa Snoffsan så gott från mig!!! :))

anjiali-har du en bärsele med ryggplatta?
    Jag hade aldrig orkar bära så mycket som jag gör utan den ergonomiska ryggplattan. :)

• SaJo81

Idag har vi en dejt med BVC för 2 månaderskontrollen! Hoppas han har gått upp bra denna gången, förra gången hade han planat ut lite och det var okej så länge han inte planar ut mer!

Idag fyller min man år också! Mitt lilla lammkött blir 27 :P så det blir middag på svärmors restaurang med familj och nära vänner :)

Så härligt med dagar det händer något på:) *rastlös kvinna*

• grahnkotten

Jag slutade också m miniform hans magen blev lugnet själv! Men jag har uteslutit kål å lök fr kosten och det märks! Äter jag lite lök så har han ont igen.. Någon som vet om det vara hela tiden man ammar och även efter eller om dem tål allt efter ett tag?

• skuttare

Anjiali och Trolla det låter tufft. Få se om ni får det stora lyftet vid 3månader.

• Trolla75

Grahnkotten- har hört att tarmen ska mogna runt 8-10 veckor... Men sen kan det vara så att vissa är känsligare än andra...

Lilleman blir, ja vad blir han 9-10? Tror han blir 9 veckor på onsdag så jag tar det lite försiktigt med lök o kål ett tag till...

Men Gud vad jag längtar efter smörstekt gräddstuvad kål (lchf-tillbehör)...

Kålpudding mm.

• froggyL

Skuttare: det där lät intressant. Har också problem med acne. Helt hopplöst. Cerazette säger du, e det receptfritt? Hormonpreparat eller va? Måste kolla upp detta. Har inte aktivt försökt få bort de på ett tag nu. Tar tacksamt emot all info du har om problemlösare.

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12