Jag har bara givit Minifom de gånger han besvärats av magen, jag är för glömsk av mig för att komma ihåg att ge innan varje måltid... Men magen känns mycket bättre på honom sedan jag slutade med kål o lök.
Kanske är det så att tarmen börjar "mogna" men avvaktar nog en tid till innan jag provar... Vill verkligen inte vara med om mer magont!
Hur mycket sover era små?
Tycker Caspian sover sig igenom hela dygnet och får han inte sova skriker han gärnet pga övertrötthet. Helst av allt ska han ligga på min arm och sova och skulle jag smyga upp när han somnat tar det inte mindre än 5 röda så vaknar han i skriker...?
Så håller vi på på dagarna, vissa dagar. Känns det inte som om jag går upp överhuvudtaget!
De dagar jag har planerat göra något måste han ju åka med, det går inte att vara ensam med pappa för då gråter han hysteriskt ohejdbart!!! Och det är bara jag som kan trösta??? Jobbigt läge!
Men att hänga med mig i sova i bärselen går jättebra!
Och i bärselen är ENDA gången han tar napp! annars vägrar han den totalt!
Han kan ibland ta till knogen eller något finger på tvären men blir ilsk om jag erbjuder napp.
Dagtid vill han gärna äta varannan timma, medan han sover ca 7-8 timmar om natten.
Nu är han precis 2 månader och jag tycker han har blivit jättestor!
Den 10/9 vägde han 6450g o var 61 lång,
Hittills har han gått upp ca 250-300g i veckan... Det borde väl klinga av nu snart?
Nu blir det en hel månad till nästa BVC besök, gillar att gå ofta... ;)
Nä, nu börjar det knorras - dags för mat!
Knip...