• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

Anjiali: Du behöver inte tycka illa om mig. Hihi. Vet inte vad som farit i Matteo de senaste två nätterna. Vi brukar ju inte ha det så här bra. Min natt ser ut som din i vanliga fall fast förskjuten med ca fem timmar eftersom han inte somnar förrän kl ett.

• anjiali

Nej nu tycker jag om er igen . Å Styrke kram till er som har mindre nattsömn !!! Er tycker jag extra mycket om :D

• HannaVirrpanna

Aaev: sådär var min första med... Man såg i kors! Jag blev grymt förvånad när jag märkte att Tilly sov så bra! Hon åt sista gången kl 21.40 igår och jag vaknade kl 5.40 av att hon fått täcket över huvudet (i munhöjd

• HannaVirrpanna

Vi flyttar i helgen, har inte riktigt börjat packa än... Nått tips på vad man kan börja packa? Är helt slut i huvet... Börjar bli förkyld och även mina barn är grymt snoriga. Förbannat.

Kommer bli en jobbig helg! Plus att jag och sambon hade ett jävla bråk igårkväll i sängen. Det slutade med att han blev utskickad på soffan av mig... Men det pinsamma är nu att jag inte har en aning om vad vi bråkat om... Jag minns aldrig sånt som händer sent på kvällen... Alltså, jag minns händelser men inte vad som sagts... Så han sa förlåt för igår, jag sa att vi tar det sen... Och nu är "sen" och jag kan ju inte säga att jag inte minns... För jag vet att det kändes väldigt viktigt!

• FruSandra

Idag bli Vilgot 12 veckor! Minns förlossningen som igår ;)
    Jag har varit på efterkontroll idag. Godkänd och knipövningarna blev klart godkända :)

Vilgot har även varit på Bvc koll idag. Nästa vecka ska han få sina 3 månads sprutor :S hej ångest!
    Han är nu 64 cm lång och väger nu 6220g :) stora killen! Han har hittat sin egna kurva nu som han följer finfint :)

• anjiali

Hanna virrpanna: skickar lite styrka inför helgen !!! Min hjärna är rätt mosig också så vet inte vad du kan packa :-/... Sommar kläder kanske ??? Kökssaker som inte används. Böcker.
    Inland kanske man får släppa saker man bråkat om. Han har ju bett om ursäkt och vad det än var ni bråkade om så lär du bli påmind om det händer igen.

• HannaVirrpanna

Anjiali: jag brukar oftast släppa det. Vi bråkar så sällan så när vi gör det brukar det vara nått "viktigt". Men nu jäklar städar han och planerar flytten så han undviker helt klart bråket :) känns bra för jag orkar inte heller! Måste nog engagera mig i packbestyren jag med... Tack för tipsen! Nu vet jag var jag ska börja! :) alla böcker och sånt är redan packat då vi inte haft plats så det slipper vi! :) nu blir det köksskåpen!