• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Cizzi86

Annars kan man ta i en tesked typ rapsolja i flaskan. Körde en tesked messmör med min första för han blev superhård när vi gick över till ersättning. Min bvc-sköterska tyckte dock vi skulle byta till nån ganska neutral olja för messmör är lite sött men jag körde messmör ändå:P

• grahnkotten

Anjiali: jag var själv helt förvånad! :) ni har han dock varit vaken! Så går se hur natten blir, men förhoppningsvis bra! :) imorgon blir det shopping! Längtar efter att få köpa lite kläder till mig som inte är graviskläder...! O

• smulan12

Idag har min brors tjej, som förlorade sina tvillingar börjat skriva blogg. Är ni intresserade av att läsa finns länken på min blogg. Majsandra.wordpress.com
    Inatt blir det nog inte mkt sömn för min del. Noah sover son en stock sen strax efter 19. Men jag bara ligger här och stirrar ut i mörkret med en klump i magen. :/

• SaJo81

Åh hette Gud vilken smärta! Läste hennes blogg och grät floder:( man kan bara lite ana känslan av allt fruktansvärt dom går igenom och ni andra nära och kära :(
    Är så lycklig över mina fina barn, fattade aldrig under min tvillinggraviditet vilka stora risker som egentligen fanns och det var nog lika bra! Jag är så fruktansvärt tacksam över att dom mår bra trots att dom kom i v30, och så tacksam för att lilleman stannade kvar till V40 och också mått fint hela tiden!

Känner med er

• anjiali

Förlåt men Vågar inte läsa bloggen :-/. Kan bara ana vilken smärta !!!

Går kvällen var mycket trevlig och Milea sov som en ängel hela tiden. Tills jag kom hem vill säga :0.... Sen bestämde hon sig för att vakna varannan timma igen. Det var ett tag sedan hon gjorde det !!!! Tur att det är fredag.

Vägdag idag och jag är nervös och funderar på att skippa vågen och ta det nästa fredag istället. Samtidigt är jag jättenyfiken på å se om det funkat. Men har ju bara ätit sen i början på veckan så det har inte gått en vecka ännu. Kroppen kanske inte fattat galoppen ännu ! Dumt att bli besviken.

• HannaVirrpanna

Smulan: är inte stark nog att läsa tror jag :(

Anjiali: var det en lyckad kväll? Milea ville bara att du aldrig mer kommer att lämna henne, i natt sover hon bra ska du se :) smart tänkt med vägningen! Du kan inte väga dig på måndag då? Så har du en extra sporre över helgen :)

Igår vann "vi" den viktiga matchen mot Trelleborg! Johan fick göra mål igen och jag är jätteglad! Dessutom får vi nyckeln till lägenheten idag också!! :)

• AAEV
    HannaVirrpanna skrev 2012-09-28 06:39:50 följande:
    Smulan: är inte stark nog att läsa tror jag :(

Anjiali: var det en lyckad kväll? Milea ville bara att du aldrig mer kommer att lämna henne, i natt sover hon bra ska du se :) smart tänkt med vägningen! Du kan inte väga dig på måndag då? Så har du en extra sporre över helgen :)

Igår vann "vi" den viktiga matchen mot Trelleborg! Johan fick göra mål igen och jag är jätteglad! Dessutom får vi nyckeln till lägenheten idag också!! :)
    Ah, så han spelar i superettan?
    Alexander 081026 Eleonora 091123 Olympia 120713
  • millifjor

Vägde mig idag -15 kg sen förlossningen som ägde rum för exakt två månader sen idag Nu har jag 6,5 kg till vikten som jag hade innan graviditeten! Vra ute och gick med stavar själv igår och blev förvånad över att flåset fortfarande är kvar, blev inte så andfådd som jag trodde att jag skulle bli, dock känns det ju att man inte har så mkt muskler kvar :-S, längtar tills man "får" träna på riktigt!

• HannaVirrpanna

Aaev: stämmer bra det! Är fotbollstokig? :)

Millifjor: längtar tills jag njuter av att träna ;) inte att träna! Önskar man såg resultat snabbt!

Anjiali: jag fattar inte så mycket jag heller, men jag förstår mer nu än för 4 år sedan :)