• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • skuttare

Inte kul millifjor. Hur gammal är hon? Jag har för mig attom de är under 3mån så så ska man rådfråga vården men jag är inte säker .

• millifjor

Hon är två månader, idag är febern borta, igår var den uppe till 37.7, hennes normaltemp är runt 36.5 så det var en liten höjning. Har tänkt kolla nu när hon vaknar och om hon har feber då så ringer jag till läkaren. Hon äter och är vid ganska gott mod när hon inte sover...

• juliaannaeva

Vågar knappt skriva om Tyras sov tider heller... Hon äter ca 21.30 o sover till 07.30 o sen sover hon hela fm fram tills ca 13 o sen är hon vaken tills de är dags att sova för natten :) har varit så i en månad nu! Kommer bli ett riktigt bakslag den natt man får sitta uppe!

• grahnkotten

Jag ammar bara!

Idag ska vi köra på t Sthlm: bil i 4 h! Den längsta sträckan i bil hittills! Hoppas det hår bra! Vi har ingen brådska upp, utan ska försöka ta det som det kommer! Han brukar gilla att åka bil, men få brukar det vara max 30 min!