• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

Anjiali: Om jag hade varit hungrig hade jag absolut ätit dem. Det blir oftast att jag äter ca 30 av dem för jag är ganska hungrig och då kan jag få något mer ordentligt att äta på kvällarna. Jag går inte in för att äta alla men jag hade tyckt det varit jobbigt utan dem.
    Ska kolla upp vännerfunktionen.

• Sladdis

Anjiali: Såg att du skrivit i min VV-logg men allt är bara siffror och specialtecken så jag har kontaktat supporten.

• Sladdis

Anjiali: Nu har jag gjort en inställning på min dator. Kan du skicka meddelandet igen?

• FruSandra

Idag blir vilgot 3 månader, de "firas" med feber.. Rätt väntat egentligen... Men har verkar pigg ändå.. Lite tröttare och gosigare än vanligt ;)

• Trolla75

Allt prat om bebisar som Inte bajsar och har feber så är det nu en till här...

Inte så allvarligt än, men från att ha skött magen varje dag så är det ju ett avsteg att hoppa över ett dygn och nu tycker jag även att han känns varm...
    Men jag tycker mig skymta ett riskorn i inderkäken, tycker då det skulle vara jättetidigt! Har någon annan sett om det är tänder på gång???

Jag önskar det då inte!

• SaJo81

Här är inga på g men jag var bara precis fyllda 3 månader när jag fick mina först tänder! Hoppas lilleman väntar lite längre med sånt! Han blir 11 veckor på söndag!

• froggyL

Jag hade tänder när jag föddes och Linnea fick tidigt. Minns dock inte hur tidigt. Simon ser rätt vit ut, men det kan de ju göra länge innan det bryter igenom.

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12