• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75

Men tyckte mig se att det spruckit upp pyttelite, dom andra har var minst 1/2 året har jag för mig om inte ännu senare...

• millifjor

Vår är nio veckor och har en vass bit som sticker upp i ena kinden, hon dreglar vansinnigt mycket och vill tugga å allt, tycker det är galet tidigt

• SaJo81

Mina två andra fick inte tänder fören dom var 8-9 månader!

Har en jättemammig son här hemma! Han skrek och skrek hos pappa förut och jag kunde inte ta honom för jag höll på att baka :/ spelade ingen roll hur pappa gjorde han blev inte nöjd, han tystnade så fort han kom till mig, *suck* hade ju gjort livet lite enklare om pappan dög!

• momster

SaJo vår son är lika, bara jag som duger när han sätter den sidan till. Är han det minsta trött eller så så duger absolut inte pappan. Tycker bara lite synd om mannen då Denver blir ledsen 8 av 10 ggr han tar honom.

• AAEV

Jag är nog hemlig förresten! Ska ändra det när jag sitter vid datorn!

• smulan12

Det är ju helt sjukt. aldrig kan det vara lugnt här. När det väl lagt sig med separation och tvillingarna, då är det nån som springer runt och säger att jag och Danne separerat pga att jag fått förlossningspsykos?? Skrattar och blir förbannad på samma gång.
    Att det finns så små människor som får för sig att gå o hitta på sånt??

Majsandra.wordpress.com

• smulan12

Jo verkligen. Det är ju ett rätt allvarligt påstående.. :( men som nån sa, att den som sagt detta känner för det första inte mig och har för det andra inte en aning om vad förlossningspsykos är... Kryp...

• millifjor

Hur har det gått för alla viktminskare? Här har det gått trögt så nu måste jag komma igång med motionen!