• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75

Än så länge har han bara vänt sig om på skötbordet någon enstaka gång...
    Sover på sidan fortfarande men kan hamna på ryggläge ibland... :)

• Jamtlandstaus

SaJo; hennes huvud kommer så mycket ovanför inlägget att jag behöver stödja det. Kanske sätter jag henne fel...för jag håller med om att det är lite knixigt att få dit henne då hon vrider sig som en ål då. Tycker även att det är svårt att klä henne lagom varmt då inlägget är så tjockt o varmt.
    Vår tjej gråter oxå hejdlöst när vi lägger henne på mage, hon tycker att det är så otrevligt att hon mycket tidigt lärde sig vända till rygg.
    Styrkan i nacken kommer väl så småningom.

• SaJo81

Bastian är rätt missnöjd innan han kommit på plats i ergon och det e ju aninge stressande:P

Här är en till liten buse som inte tycker om att ligga på mage, han blir vansinnig...men han får ligga en liten stund då och då ändå...vad ska man göra?!

Idag har vi varit på dop för kompisarnas lilla tjej och direkt efter det åkte vi på 75-års kalas hos min mormor, barnen var trötta när dom kom hem i alla fall och jag känner mig lite som en urvriden disktrasa!

Skönt att lägga sig på soffan en stund och glo på tv:)

• smulan12

Tänk vad det är olika med de små liven. Noah har också varit rätt stark redan från födseln och han har bara blivit sur enstaka gånger när han legat på mage. Då oftast varit hungrig eller trött. Men för det mesta är han glad och ligger och pratar. :)

Majsandra.wordpress.com

• anjiali

Hurra hurra hurra, efter så många knöliga nätter kom M på att det går sova lite längre. Somna 19 och vaknade nu . Nu hoppas jag hon inte glömmer av detta till nästa natt. Jag behöver denna sammanhängande sömn.

Hua vad jag åt en massa igår. Hade fest för mamma som gott i pension. Tre rätters mumsig mat. Har definitivt gjort slut på alla bonuspoints denna vecka. Ingen träning har det blivit heller. Tur att Kilorna inte går någonstans, :p. Imorgon blir det back on track !

• momster

I natt har Denver inte gjort nått annat än ätt ätit så jag vill inte veta hur mycket det kommer spänna i brösten i dag. Han har även hunnit med 4 mål mat sedan 6 i morse.
    Han är inne i en riktig mat period verkar det som. För han bodde på brösten på mig hela dagen i går oxå.

• millifjor

Sådär, nu är en beco gemini beställd! Hoppas hoppas den är skönare än vår babybjörn så att vi kan börja ut och gå, måste bli av med mina gravidkilon, börjar få panik! Ikväll ska jag även gå på Core på Friskis. Första riktiga träningen på ett år typ, undrar om jag orkar!?
    Vår skrutt blev tio veckor igår och hon är rejält stadig, står själv i soffan om man lutar henne mot ryggstödet, helt galet

• FruSandra

Idag har Vilgot sovit 70 minuter på hela dan... 30 min i vagnen ute och 40 min på soffan... :I
    Bara han inte somnar före 19.30 pm han ute somnar NU. Men de verkar han inte ha nå planer på att göra...

• anjiali

Frusandra: så har vi det jämt :0
    Än värre nu när vi närmar oss tre månader. Haft helgen full och hade gärna önskat lite mer sovande bebis !