• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tekla78
    momster skrev 2012-10-27 20:53:52 följande:
    Var det nån mer än fru Sandra som hade blogg den vill dela med sig ?
    Den som vill är välkommen att kolla in på min blogg. Jag skriver för min familj och vänner som bor lite utspritt (Landskrona, Norrköping, Örebro, Island, Norge, Irland), men så har det blivit så att makens familj nästan är mer aktiva besökare fast de träffar oss var och varannan dag :) Postar mest bilder och skriver något litet till. Vill ni läsa något roligt så sök på "dagens ludvigcitat". Han hade så roliga funderingar ett tag!

familjentekla.blogspot.se/
  • momster

Tekla78 hur märkte ni att det satt en under ögonlocket ?
    Trinity är jätte röd på ögonlocket men jag ser ingen blåsa eller vattkoppa utanpå.
    Får kolla noggrannare i morgon och ev ringa rådgivningen om inte natten blir värre för nu har hon börjat små yra.

• momster

Tekla kunde tyvärr inte soma när jag sitter med telefonen men det ser precis ut som Trinitys öga.

• anjiali

Momster: hoppas verkligen ni snart är på bättringsvägen !!! Låter jätte jobbigt

• chess07
    momster skrev 2012-10-27 22:06:59 följande:
    Tekla78 hur märkte ni att det satt en under ögonlocket ?
    Trinity är jätte röd på ögonlocket men jag ser ingen blåsa eller vattkoppa utanpå.
    Får kolla noggrannare i morgon och ev ringa rådgivningen om inte natten blir värre för nu har hon börjat små yra.
    usch de låter jobbigt.... hoppas hon bättrar sig snabbt...!

• anjiali

Milea 15 veckor gammal imorgon. Inte så nöjd tjej. Sover inget själv på dagen. Inatt somnade hon ordentligt 01. Åt sedan 03 och 06 sen var det tydligen morgon. Pust !!!! Tycker hon är väldigt gnällig. Har inte kunnat göra nått av allt jag ville hinna. Imorgon är jag själv igen med tre barn och ska vara en tålmodig mamma till alla höstlovslediga ungar. Tjena !!! Känner mig ju allt annat än tålmodig, snarare bakfull och jävligt sur.
    Ge mig sömn !!!

• chess07
    anjiali skrev 2012-10-28 16:01:28 följande:
    Milea 15 veckor gammal imorgon. Inte så nöjd tjej. Sover inget själv på dagen. Inatt somnade hon ordentligt 01. Åt sedan 03 och 06 sen var det tydligen morgon. Pust !!!! Tycker hon är väldigt gnällig. Har inte kunnat göra nått av allt jag ville hinna. Imorgon är jag själv igen med tre barn och ska vara en tålmodig mamma till alla höstlovslediga ungar. Tjena !!! Känner mig ju allt annat än tålmodig, snarare bakfull och jävligt sur.
    Ge mig sömn !!!
    Låter jobbigt... kan du se varför hon inte är nöjd? Ont i magen? Inte mätt?