• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • juliaannaeva

Fick ha i väldigt mycket i början när jag sluta amma men nu räcker de med en tsk i ett mål men man får pröva sig fram lite :) börja med en tsk du o se om de räcker!

• juliaannaeva

Tror knappt de är sant! Har börjar hålla Tyra vaken all tid efter kl 14 o har kört de i 3 dagar! Hon har sensommar för natten kl 19 alla dagar förutom ikväll för nu ville hon somna nu istället.. Tyckte inte de gjorde något för vi ska ju åka till Landvetter kl 03 inatt! Imorgon bitti flyger vi till varmare breddgrader :) men så underbart att inte behöva lägga en ledsen Tyra på kvällarna!

• Sladdis

Juliaannaeva: Låter underbart men hur lyckas du hålla T vaken hela em? M bara gråter om han inte får sova på em någon gång mellan 15 och 18.

• juliaannaeva

Det går faktiskt väldigt bra! :) hon blir lite otålig mellan 18-19 men väldigt väldigt lätt att lägga! O det överväger den där sista timmen då man får underhålla henne till Max! ;)

• juliaannaeva

Hej då tjejer!
    Ta hand om er och bebisarna nu lyfter vi snart mot varmare breddgrader och en veckas värme! :) kram

• skuttare

Det var ju härligt att maken var ledig i 2 veckor. Först var stora tjejen sjuk, sen blev lilla tjejen sjuk, sen blev maken sjuk, och nu håller stora tjejen på att bli lite piggare ifrån andra omgången. Feber och fruktansvärd hosta och förkylning. Jippi!!! Imorgon börjar maken jobba. Jag trodde att jag skulle vara piggare efter hans lediget än före men ack vad jag bedrog mig. Vilket roligt inlägg jag gjorde då. Känner mig lite bitter så ursäkta!!