• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Bragdoll

Tack Grahnkotten, Ja hon är ju underbar i mina ögon men jag är ju något partisk hahaha. Jag ammar också men bara morgon och kväll numera, det funkar bäst så för oss tycker vi Cool

Angående mens. Jag hade ägglossning och helt sinnessjuk mens i november, så sinnessjuk att jag fick använda en av Miriams för små blöjor för att hålla det i schack.. men december kom det ingen mens och fortfarande har jag inte sett röken av den så inte vet jag, men det kan ju ta ett tag innan det rättar in sig som det ska va.
    Hade även mens i september eller nåt tror jag.. men inte alls lika mycket. 

• juliaannaeva

Tror resfebern kommer smygandes... Lillan sover sen 19 o jag ligger klarvaken! Varit uppe o knopprat ögonbrynen 04.30... Normalt va ?! ;)

• Sherita

Var inne och läste om eran Juli månad 2012 då bebisarna tittade ut intressant läsning.
    Har bf i Juli i år 2013 (7/7), då era små blir 1år

• Tekla78

Enilorac81, ja jag var nojig för det. Var t.o.m. tvungen att köpa test, men det visade negativt i morse tack och lov. Vi har ju inte tänkt ha fler och absolut inte så tätt :) Spiralen har funkat bra annars. Har bara haft pytteblödningar hittills.

Sherita, grattis! Ja, i juli var det många av oss som var smått frustrerade, hihi.

• grahnkotten

God morgon! Har gett Melvin smakisarna i en vecka och han tycker då mycket om det! Har framförallt fått mild havregröt och katrinplommonpure till det! Är rädd att han har blivit lite hård i magen! Ligger och trycker konstant och fiser helt galet äckligt.. Brukar annars bajsa varje dag men ny är det sedan nyårsafton och då var det bara en "fisrand" någon som har tips på vad vi ska göra? Backa m smakisarna och helamma ett tag till?

• juliaannaeva

BVC sa till mig att fortsätta för de ger sig, direkt de kommer något nytt i magen så stannar den för att den inte vet vad den ska göra med det nya.. Men jag har gett mycket lösande! Katrinplommon o päron men sen får hon ju lite messmör i maten med. Men ser han ut att ha ont i magen för att han inte kan bajsa så kanske du kan stoppa in feber termo metern lite o se om de står där innanför precis? Då kanske han får ut de första o sen kanske resten hänger på! Så fick jag göra några gånger innan magen vant sig :)

• SaJo81

Wow har ni inte fått tillbaka mensen än? Galet! Jag hade fått tillbaka min redan på efterkontrollen! Hade avslag 7 veckor sen en vecka fri sen kom mensen :( gick lika fort efter dom andra två :/

• millifjor

Min mens kom direkt nästan, efter5 veckor typ när ena mitt bröst slutade fungera. Men den har ju inte direkt blivit regelbunden ännu.

• tundra

Har ingen mens ännu. För mig brukar den komma när man börjar på allvar med maten. Förra gången tog det 8 mån efter förlossningen.