• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • EllaBella02

Jag har heller inte fått tillbaka mensen. : ) jag upplever min bebis som gnälligare och tröttare den senaste veckan. Är det någon fas igen nu vid typ 6 1/2 månad? Kram på er girlies! Tur att jag har er! Förresten! Har fått svar på min konisering jag gjorde, grava förändringar på livmodertappen och de hittade även cellförändringar i livmoderhalsen men operationen var lyckad och alla cellförändringar togs bort. Nu ska jag tillbaka om 6 månader för ny kontroll.

• skuttare

Ellabella: gud va skönt. Härligt att kunna släppa tankarna på det under julledigheten

• CattanB

Imorgon får jag reda på om jag är gravid igen. Är så nervös så jag kan inte sova :/ blir en tuff dag med Ottis imorgon.

• Tekla78

Ella, skönt att de fick bort allt. Bra att det är koll relativt snart igen.

Jag har varit på koll för min misplacerade spiral. Trådarna (och hela spiralen) verkar ha åkt in i livmodern så jag fick remiss till gyn för att göra ultraljud för att se så den inte åkt ut. Om man måste ta ut den behöver man göra det med hjälp av UL också, men om det inte går måste man operera :-S BM som satte in den sa att hon aldrig sett detta förr och då har hon satt in spiraler sedan 1998!

• AnnaKaffekanna

Hej!! Fick min lille son den 10e juli 2012!Solig

E det denna tråden som gäller eller är det nån av de andra i ts? Hade vari jättekul att få prata med er andra som fick sina små i juliGlad

• CattanB

Hej alla! Testet visa negativt. Måste erkänna att jag känner en viss lättnad. Men då jag inte har då stora chanser att ens bli gravid så hade jag ändå blivit ÖVERLYCKLIG om de hade vart positivt. Men de kommer när de kommer...eller inte.

Annakaffekanna - min dotter är oxå född den 10 juli -12. :)

• Tekla78
    AnnaKaffekanna skrev 2013-01-07 12:51:56 följande:
    Hej!! Fick min lille son den 10e juli 2012!

E det denna tråden som gäller eller är det nån av de andra i ts? Hade vari jättekul att få prata med er andra som fick sina små i juli

Du e så välkommen! Min Emil kom 9/7 :)