• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • skuttare

Annakaffekanna: ja det är denna tråd som gäller. Välkommen!!

• enilorac81

CattanB- säger som tekla78, hoppas det går när det är dags igen. Tog mig och min sambo 15 månader att bli gravida.

Annakaffekanna- min som kom 30 juni men var planerad till 9: juli

• CattanB

Vi kämpa i två år innan Othiliia, blev gravida men fick missfall och utomkvedhavandeskap :/ och de ledde till massa komplikationer.. Men jag är glad åt den jag har så kvittar egentligen om man får en till eller inte.

• FruSandra

För oss tog de 3 år, operation, utredningar, missfall och ställda i kö för Ivf, o då poff blev ja spontan gravid..
    Idag kände ja mej gravid igen, precis så som i början, yrrslig, illamående, trött o hungrig... Men antar att de bara är en vanlig trötthet ;)

• momster

För oss tog det 6 år att få dottern trodde inte vi kunde få fler barn så blev jag gravid ned Denver efter ca 1,5 år :)

Annakaffekanna : välkommen !
    Denver är född 7/7 men var beräknad 20/7 enligt vul och 16/7 enligt rul :)

• Gulia84

För oss tog det 4 år, inseminationer och grejor. Lyckades med IVF och har 4 syskon i frysen :)

• SaJo81

Välkommen Annakaffekanna :) vår son kom 22/7 var beräknad till 19:e

Vad många ni är som haft svårt att få barn:/ hoppas verkligen att ni får en till när ni vill (om ni vill) jag menar inte att slönga detta i ansiktet på någon men jag och min man har bara varit tillsammans i 4,5 år och har tre barn! Kan dock inte påstå att dom två första var planerade, vi hade då vart ihop i 5 månader :S visst vi hade känt varandra i tre år (jobbarkompisar) men.... Vi är nog skrämmande fertila så jag är glad över att kopparspiralen verkar funka :) vi har i princip kört med "lägga satsen utanför-pmedlet" i alla år, två gånger har den "hamnat" i och två gånger har jag blivit gravid!

Är så himla glad för att jag äntligen vart och lagat baksidan på min telefon, glaset på kameran var så sjukt repigt så det har inte gått att ta kort med den på drygt ett halvår! Nu kan man :) köpte en bumper med så nu ska den inte repas!

• CattanB

Det är så underbart att höra att de går vägen för den som vill ha en liten knodd!
    Hoppas oxå att dem som vill ha får bästa utan komplikationer eller jobbiga försök :)