• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • juliaannaeva

Jag blir galen på nätterna (har det säkert inte värre än viss här) men fram tills Tyra var 4 månader så Stensov hon jj på nätterna! Men sen ändrades allt, läggningen är hon jätte snäll på somnar själv i sin egna säng runt 19-tiden! Men sen precis när jag går o lägger mig så vaknar hon o är bara gnällig...o sen är de typ 10 uppvak per natt :o

• Tekla78

Jag körde mjölkfritt i 4v och tyckte mig inte se någon solklar förbättring. Var färdig att döma ut läkaren... Sen fick Emil mjölkfri ersättning två kvällar på raken och vips hade jag en frisk bebis utan diarré efter det! Det tar lång tid innan mjölkprotein försvinner ur kroppen. I vårt fall är han ju allergisk mot soja också så byt ut mot havreprodukter till en början.

• Tekla78

Jag somnade med 4-åringen i hans säng igår vid 20 och gick upp kl 7 :) Inte klockren komfort, men skönt att få sömnen någorlunda utan uppvak en lååång natt!

• smulan12

Hej alla! Gud, evigheter sen jag var här inne nu. Fullt ös här. :) Noah springer runt i gåstolen och har så mycket bus för sig. :) Såg att några av er inte är så krya. :/ hoppas det går över fort och att allt är bra annars med er. :)

MajSandra.wordpress.com

• skuttare

Jag törs knappt skriva det för jag är rädd för att det är för bra för att vara sant. Men i 2 nätter har lillan bara ammat en gång på natten vid 2~3 snåret. Hon åt då sista gången vid ca 18.30. Man känner sig som en ny människa!! Jag har väl stoppat i nappen några gånger oxå men det vaknar man ju inte till så för. Hoppas att detta hänger i sig nu!!

• EllaBella02

Alltså hur länge är bebisar förkylda egentligen : ) Snoret har ingen ände! Och nu är jag förkyld också. Vill ha vår och värme nu!

• FruSandra

Nu var mensaset tillbaka :( skitkorv! Då va de förmodligen äl för nån vecka sen när ja trodde mensen kom...

• EllaBella02

Du får se det som Hurra!! Nu kan du bli på smällen igen och skaffa fler bebbar!! Kroppen är redo, bring it on! ; )

• SessanM

Skuttare: vad skönt för er.

Här fortsätter det som vanligt.. Dessutom har sambon varit supersjuk hela veckan och som grädde på moset har jag fått en rejäl förkylning. Nu är det bara att hålla tummarna att liten inte blir sjuk, vi ska ju till Spanien på lördag också...

• FruSandra

Ellabella
    Ja vill inte bli gravid än... :S när Vilgot är 3 skulle ja kunna tänka mej syskon..