• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • juliaannaeva

Åh nu vet jag inte vad för knäpp idé tyris fått somnar vid 19 o nu 45 min senare så ligger hon o snackar i sängen! Varit så några kvällar i rad nu...

• grahnkotten

Hemma igen! En lång dag m en lång väntan! Var hos läkaren för ryggen, ibland blir jag förbannad. Han bara tittade på mig och undrade vad han skulle göra.. Hmm, undersöka mig kanske? Well, efter mycket om och men fick jag iaf en rtg. Säkerligen mest för att lugna mig och det kändes bra! MEN när jag kommer dit har han bara beställt rtg på lungorna (å dem lyssnade han på och sa att det lät bra..) så vet fortfarande inte vad det är.. Men gissar på revbenen men hade varit skönare att få det konstaterat, även om jag vet att dem inte gör något åt det... God natt på er!

• juliaannaeva

Jahaja då var Tyras andra tand här 2 st på 5 dagar! Det förklarar ju dem oroliga nätterna... Hoppas det värsta är över nu

• chess07
    EllaBella02 skrev 2013-01-29 14:09:42 följande:
    Tusan vad tänder alla era bebbar får! Här är inte en tand i sikte! : )

Haha håller med! Inte tillstymmelse till tand här heller!
  • chess07
    EllaBella02 skrev 2013-01-29 14:09:42 följande:
    Tusan vad tänder alla era bebbar får! Här är inte en tand i sikte! : )

Haha håller med! Inte tillstymmelse till tand här heller!
  • SaJo81

Bastian fick ju två tänder på tre dagar och var också extra gnällig under tiden! Nu tuggar och gnager han på allt så det nästan känns som att det e fler tänder på G men det hoppas jag inte :P

• Sladdis

Matteo har också fått tänderna i par. Första tanden kom när han var 3 mån och 10 dagar. Tre dagar senare kom den andra. Tredje tanden kom på 6-månadersdagen och tre dagar senare kom den fjärde tanden. Han har nyligen fått den 5:e tanden så nu kommer väl den 6:e när som helst. Han har jätteont så jag har köpt Aftamed som jag ska prova inatt. Det kan ju inte vara bra att få Alvedon varje natt.