• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07

fy nu måste jag klaga...
    Både jag sambon och lilleman ligger i över 39 graders feber...!
    Lilleman har modet uppe trots hög temp, men fy vilken sjukstuga!
    Tur att vovven är snäll och står ut med att bara komma ut snabbt för att uträtta sina behov...!
    Vi har aldrig använt nässug pga det som andra hört också... Har använt bröstmjölk och droppat i näsan vilket fungerat toppen!
    Krya på er allihop!!

• grahnkotten

Nu var det längesedan jag var här inne känns det som! Låter som om många är krassliga! Krya på er!

Här hemma rullar det på, jag har ont i ryggen efter att jag föll i trappan för lite mer än en vecka sedan! Smärtan har ökat på varje dag å idag är det lite svårt m andningen.. Så ringt till vårdcentralen å hoppas få komma dit idag! :( hoppas bara det inte är något farligt!

• Sladdis

Grahnkotten: Håller tummarna att det inte är något allvarligt!

Chess: Usch vad hemskt när alla blir sjuka samtidigt!:( Krya på er!

• Libe

Gjorde egen gröt. Hon smakade glatt - rös till, fick en kväljning och spottade ut. Heja morsans matlagning.

• Tekla78

Egen gröt var verkligen ingen höjdare här heller.

Krya på alla magsjuka och förkylda! Lycka till på VC idag Grahnkotten

• juliaannaeva

Jag gjorde egen havregrynsgröt idag och det åt hon med gooood aptit! :) har även gjort eget päron,äpple och Katrin plommons pure :)

• Libe

Jag malde till och med grynen innan och hon fick fruktpure till - men icke. Den kändes lite stabbig.. Kanske ska ha mer vatten.

• juliaannaeva

Ja de gjorde jag med, körde dem i stavmixeen innan o hade ungefär 1,5 dl vatten och ca 0,75 dl mixade havregryn!

• EllaBella02

Jag har hittar ett nytt hjälpmedel i kampen mot snoret. Köpte koksalt på nässpraysflaska. Kommer ganska mycket så man går vara lite försiktig, men man kommer åt mycket bättre och det verkar hjälpa bättre också. Fanns på vuxenavdelningen.