• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Isolerad.
    Från att aldrig tagit hand om Vilgot annat än när jag har varit där, till att tagit hand om honom helt själv dessa dagar.
    Såklart att han har frågat 1000 frågor, men de e ju bara bra.
    Denna sjuktid har varit nyttig för alla oss :)
    Dessutom har han tagit hand om mej som velat ha blåbärsoppa bl.a., han har även åkt och storhandlat :)
    De ska tilläggas att han aldrig ens tagit and om honom på nätterna, inte ens helgerna :)
    Så eloge till honom! :)

• EllaBella02

Vilken duktig karl du har! Nu har jag gjort upp men min då nu är vi på banan igen : ) jag vågar inte ha en sån där sug för när Elise var sjuk första gången och vi var på sjukhuset så sa läkaren att man inte skulle använda dom själva, 1 för att man oftast retar slemhinnorna så det bli mer snor och 2 för att forskning visar att barn som man använde det på ofta fick oftare öroninflammationer. Så jag tragglar med mitt sketna koksalt. Det är ju hur många son helst som kör nässug.

• enilorac81

Jag är också orolig för uttrokning, tycker inte Elias har lika tunga kissblöjor sen han började med mat. Han får ersättning, bröstmjölk och vatten, men ändå så är det inte alls tunga blöjor. Hur ska en blöja kännas egentligen...svårt det där alltså

• SaJo81

Vi har näsfridan sen T och A var små och är jättenöjda med den!

Vart och hälsat på mina föräldrar idag, sista gången jag hälsar på dom i mitt barndomshem :S skitkul och vemodigt på samma gång! Dom köpte huset som nybyggt i april 1982 då jag var fyra månader så det känns konstigt att någon annan ska bo där och att mina päron inte bor i "mitt" hem längre!