• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

Vi har tvärt om. Om vi lägger Matteo kl 20 så kan han sova till 22 men sen är det uppvak minst en gång i timmen resten av natten. Jag hade helst haft det som er andra.

• AnnaKaffekanna
    skuttare skrev 2013-02-03 08:45:39 följande:
    När era bebisar har somnat på kvällen sover de sen då eller vaknar de många ggr på kvällskvisten? Vår sover så oroligt och vaknar flera ggr. Men hon somnar oftaSt vill hårdare efter typ 22. Har inte alltid varit så men nu har det varit så en längre period. Av den anledningen så sover hon med oss i soffan än tills vi går och lägger oss,annars skulle jag ju bo i sovRummet.

Precis så gör Dante med. Jag försöker natta honom ett par gånger men han kan vakna flera ggr för att sen somna "på riktigt" runt 22. Han sover oxå i soffan hos oss tills vi går o lägger oss, då bär jag in honom i sängen
  • AnnaKaffekanna
    chess07 skrev 2013-02-02 17:11:28 följande:
    Annakaffepanna! Jag har oxå tänkt delamma till ett år om lilleman vill villsäga ;)

Jo precis! Det är ju en förutsättning.. Att de VILL fortsätta Skrattande
  • AnnaKaffekanna

En liten fråga bara.

Har era små bebbar några syskon? Och hur funkar det?

Dante har en storasyster som fyller 5 år i mars. Det funkar verkligen jättebra! Hon är såå gullig mot honom. Hoppas att det alltid kommer att vara såHjärta 

Nån mer som har syskon med samma åldersskillnad som vi? Kommer de att fortsätta leka när storasystern blir 10 och han 6 till exempel? Förstår att det klart är olika. Men ändå kul o höra  

• juliaannaeva

Tyra har ju inga syskon men är räääääättt sugen på ett syskon. Hur man nu kan vara de bland alla uppvak som är på natten ;)

• Sladdis

Jag har 5 år mellan mina stora pojkar och tyvärr växte de ifrån varandra fort. I början var det också gulligt men efter några år hade de inget gemensamt och de har aldrig lekt tillsammans. Det börjar bli mer nu när de har datorspelandet gemensamt men då är de 11 och 16 nu.

• millifjor

Det är 5 år mellan mig o min storasyrra. Vi lekte aldrig ihop när vi var små, jag var mest ivägen men nu när vi båda är vuxna har vi en nära relation!