• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • juliaannaeva

Hur vet man de? :S jag fick ju ta upp henne o byta om på henne o mannen bytte allt i sängen. Men då skratta hon o va så nöjd, drack lite vatten o sen fick hon ligga hos oss i soffan o så somna hon om. Spyet lukta inget heller så vet inte om hon bara kan ha ätit för mycket eller så :S

• juliaannaeva

Det blev bara en gång o idag har hon varit pigg och glad som vanligt! :) ikväll ska jag ut i dansa o drick vin med vännern! Ska bli sååå kul.

• Hera78

Luktar det inte spya så tror jag bara att det är överbliven mat som inte riktigt hunnit ner och vänt

• SessanM

Usch, i morse ramlade Emilia ur soffan fastän jag satt bredvid. Som tur var slog hon inte i bordet och allt gick bra. Men oj CAD rädd jag blev.

• EllaBella02

Fy! Hände oss med med tösen slog huvudet i bordet på vägen ner. Blev en tripp till akuten då. Men där visade det sig att det inte var någon fara som tur var. Vi är i bilstolsköparetagen. Funderar på en Britax Multi Tech. Vad säger ni om stolar ni som har provat?

• SaJo81

Nu har vi Inte provat en massa men vi har Britax Hi-way, framförallt därför att den har stödben så man kan sätta den på vilken plats som helst i bilen, vi är jättenöjda, tror säkert multi techen är bra med :)

• Sladdis

Vi har också en Britax Hi-way och är jättenöjda med den. Matteo är också nöjd!