• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Therese och Stefan

Är också i vecka 7 och är just nu sjukskriven pga mitt illamående. Morgonen är värst, illamående och yrsel. Tvingar i mig lite bär eller en rostad macka för att inte bli helt utslagen under dagen då jag knappt äter.

• Sladdis
    Therese och Stefan skrev 2011-11-17 07:32:03 följande:
    Är också i vecka 7 och är just nu sjukskriven pga mitt illamående. Morgonen är värst, illamående och yrsel. Tvingar i mig lite bär eller en rostad macka för att inte bli helt utslagen under dagen då jag knappt äter.
    Usch det låter hemskt. Hoppas det går över snart!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Maho81

Det blir starkare =)
    Och vilken skillnad det kan vara på bara en enda dag! =)
    I morgon går jag in i vecka 5, åååh hoppas veckorna rasar iväg så jag kommer förbi vecka 14 som jag fick MA i sist. Känns lite knas att komma så långt och börja om från början igen.
  • Mijab

Illamående har jag o e oxå sjukskriven pga av det! Vaknade för en stund sedan o då började det. Gick så långt att jag hukade mig för toaletten o va beredd på att spy men det sa stopp!!! Allt e verkligen bläääääääää!! HAHAHA!!

• JonnaA87
    Ntme skrev 2011-11-16 15:04:07 följande:
    OM man börjar må illa,när kommer det? Vilken vecka?
    Jag började må illa förra veckan typ då va jag i v6 men det känns redan som at de lugnat ner sej faktiskt...förutom när jag ätit då brukar jag må illa nån timma
  • MLT
    Maho81 skrev 2011-11-17 09:46:27 följande:

Det blir starkare =)
    Och vilken skillnad det kan vara på bara en enda dag! =)
    I morgon går jag in i vecka 5, åååh hoppas veckorna rasar iväg så jag kommer förbi vecka 14 som jag fick MA i sist. Känns lite knas att komma så långt och börja om från början igen.
    Får jag fråga i vilken vecka det dog, kunde de se det? Måste vara hemskt att få veta det så sent, speciellt om man inte har misstänkt något innan.. Jag fick veta i v. 9, men då hade jag anat det hela tiden iom att jag hade blödit och hade den där dåliga magkänslan.

Grattis till det nya plusset =)
  • Vitsippa80

Nyss hemkommen från VUL där vi såg ett bultande hjärta och ett litet, litet knyte. Vilken befrielse! Blev så lättad att jag började gråta. Jag vet att faran inte är över men för varje dag som går är vi ju ett steg närmare...

• Lyckliglottad
    Veronica1984 skrev 2011-11-17 11:10:17 följande:
    Trrror att jag hittade er på facebook. är så sällan här inne, oftare inte på facebook! :D
    Skickam inbox till mig om du vill vara med i gruppen på FB :)
  • Lyckliglottad
    Vitsippa80 skrev 2011-11-17 11:26:11 följande:
    Nyss hemkommen från VUL där vi såg ett bultande hjärta och ett litet, litet knyte. Vilken befrielse! Blev så lättad att jag började gråta. Jag vet att faran inte är över men för varje dag som går är vi ju ett steg närmare...
    Underbart Solig
Svar på tråden Juli bebis 2012