• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • EllaBella02

Nä, alltså jag hade en jättemens och nu den här gången var det vara blodig flytning. Weird : ) Annars är det fortfarande sjukstuga här. Snoret har ingen ände.

• Sladdis

Sjunde tanden ute och den åttonde är på väg. Gissar på några fler pestiga nätter då.

• Gulia84

Liam började blöda idag på tandköttet. Är det vanligt vid tänder tror ni?

• skuttare

Sladdis: stackars krake . Inte konstigt att han sover oroligt. Skönt sen när vi har de flesta tänder kvar och ni har era gjorda då

• Sladdis

Gulia: Ja de kan blöda lite när tanden spricker igenom. Såg idag att Matteos åttonde tand är på väg och där den ska spricka igenom är det alldeles blått som ett blåmärke. Har jag aldrig sett förr men eftersom det inte har gått hål än så stannar ju blodet där.

• tundra

Inga tänder och knappt nått hår hos oss. Gubbfejset.

Men David har börjat dra sig upp mot soffan och stå - väldigt svajigt dock.
    Sova är också skönt. Nu äntligen oavbrutet från 19-6:30.

Våren är här och allt känns ljusare och lättare.
    Har plötsligt gått ner 5 kg på 2 veckor nästan utan ansträngning. Bara dragit ner på amningen. Konstiga kropp.

• Gulia84

Det är som en liten blåsa där oxå. Har inte vart så på nån av se andra 6 tänderna.

• Sladdis

Gulia: Tycker att det påminner lite om en blåsa här också och så är den blå. Det är tanden till vänster om de två där uppe så den verkar lite spetsigare. Han kom inte riktigt till ro när han skulle sova så jag gav honom en Alvedon och nu sover han gott.