• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81

Första gången på evigheter som jag är inne på fl på datorn och inte på telefonen så jag passar på att lägga in en bild på mina tre prinsar Hjärta

• FruSandra

Så fort Vilgot är frisk från natt hostan så ska han få börja sova i sitt egna rum :)

Ang tänder har han fortfarande bara en (som han fick 8feb) så ja börjar tro att han inte kommer få fler :)

• Sladdis

FruSandra: Om du har tur kommer alla Vilgots tänder på en gång så slipper ni det långa utdragna lidandet!

Vi håller på att renovera det rum Matteo ska ha och så fort det är gjort ska han sova där. Mannens son flyttade hemifrån för lite mer än ett år sen men vi har inte fått tummarna loss förrän nu. Gissar att dra tapeter inte lockade så värst!

• juliaannaeva

Vaknar inte era små på natten? Tyra sover hos oss fortfarande fast har flyttat sängen till fotändan ist för bredvid
    Just de måste fråga är de någon av era små
    Här som är känsliga mot lök? Jag lagar all mat till Tyra o två dagar i rad har hon fått lök i maten och nätterna har hon varit jätte gasig och ledsen på. Hon har hu krånglat på nätterna men innan dessa två så hade hon sovit bra i en vecka undrar om löken kan ha påverkan...

• Gulia84

Lille gubben är alldeles hård i magen. Får bara ut så harpluttar och gråter :( har gett honom katrinplommon för ett par timmar sen. Önskar det kunde ha en snabbare effekt. Stackarn. :(

Och jag har ont i nacke, huvud och är yrslig. Har haft den här skiten i 3 veckor. Blä.

• AnnaKaffekanna

Från att ha sovit jättebra och hela nätter har Dante börjat vakna runt kl 02 och vill ammas för att sedan vakna ett par ggr till och snutta ytterligare... zzzzz... Hoppas att detta är övergående...

Inga tänder här heller.. Däremot ser det ut som om det kommer att poppa ut en tand långt inne.. som en kindtand typ..Ser tanden alldeles under tanköttet. En liten vit plopp har börjat så smått att spricka genom. Men det är ju lite tidigt.. konstigt. eller så kanske det är en av hörntänderna

• JWall

Juliaannaeva: min lillkille har varit känslig mot lök sen han föddes, inte lika mycket om den har kokat dock. Men jag har undvikit lök och vitlök just för att han har krångla med magen på nätterna då, har inte vågat ge honom det i maten än. Så jag tror nog att det kan vara löken som är boven!