• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • juliaannaeva

Ja jag har provat idag för att se om dag kanske blir bättre men ska inte ge lök imorgon heller! Hoppas på bättre natt inatt! .

• EllaBella02

Hon sov 1 45 i sin säng, då vaknade hon till så då flyttade jag över henne till mig igen. Igår var vi på bröllop så då blev det ingen sovning i egen säng : )

• AAEV

Vi har precis blivit friska från all skit! Och så hade vi vänner över på middag igår och vid nio spydde deras äldsta son rakt ut på vårt golv. Har kräkfobi och jag har legat vaken halva natten och bara tänkt att det snart är vår tur! Barnen höll sig därifrån men jag hjälpte till och torka...

• SaJo81

Slut på härligheten! Mamman här har separationsångest utan dess like! Imorgon börjar jag jobba igen, upp innan tuppen och knega hela dagen :S

• Tekla78

SaJo81, ja fy vilken ågren jag har redan 2mån innan jag börjar. Sen ska man troligtvis jobba tills man går i pension sen... Fy vad dystert

Förra sommaren försvann i jobbig graviditet och oro för sår i lillemans rumpa etc. Så ska man jobba denna Men vi ska åka någonstans till solen i början på maj innan jag börjar jobba. Sen tänkte jag kolla med semester i början på augusti.

AAEV, hoppas ni klarar er då.

• momster

Måste fråga. Är det nån mer här som gjort synundersökning på era små eller nått syskon när de varit små ?
    Denver skelar och de skulle de tydligen ha slutat med så i dag ska vi till ögon läkaren och kolla synen.