• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • millifjor

Snart måste jag väcka Rakel, vi åker till fjällen idag och självklart sover hon fortfarande
    Hoppas hon gillar att sitta i en bil hela dagen, hehe.

• EllaBella02

Alltså, nu har min bebis varit snorig till och från i 3 veckor! Hur länge ska skiten hålla i sig egentligen. Ska nog prata med BVC imorgon.

• juliaannaeva

Det har Tyra också varit men utan att det brutit ut, inatt bröt det ut och nu rinner näsan i ett. Och idag är det dags för att åka hem igen... Men bilstolen är ju bra på Det sättet att dem sitter uppåt!

• grahnkotten

Nu är vi på plats på Idrefjäll! Det gick bra fr dem förutsättningarna som vi hade! Var hos läkaren igår och dem kikade på Melvin. Rekommenderade frisk luft, nässpray och högläge om han får kruppanfall igen. Eller ringa ambulans om han behöver andningshjälp! Var lite rädd för att åka upp t fjällen, bilturen gick relativt bra. Han sov mycket och sedan räddade ipaden oss.. Han älskar babblarna! :)
    Inatt har det varit hastigt men han har sovit, så det är skönt! Hoppas att förkylningen nu går tillbaka och att vi slipper fler anfall! Idag hänger vi inomhus medan resten av gänget är i backarna!

• SaJo81

Nu har Lilleman helt obemärkt fått en tand till! Han hade två där nere innan och har nu fått en av de där upp, men inte dom två som är i mitten utan en på sidan, vi märkte de inte förrän hans gudmor såg den igår och den har redan kommit rätt långt?!

• EllaBella02

Kul! Mannen i huset spydde precis : ( magsjuka!! Fy apa är hur nojjig som helst att lillan är / blir smittad : (

• AAEV

Nej ellabella! Usch jag avskyr verkligen magsjuka. Ammar du? För det sägs ju att det skyddar, jag fick kräksjuka för nån månad sen, alla i familjen fick det utom Olympia

• EllaBella02

Ja, jag ammar lite fortfarande. Typ 1 gång rejält på kvällen sen snuttar hon bara lite på natten 2-3 gånger. Hoppas det räcker

• Gulia84

Vet ni hur det fungerar med välling?
    Tänkte att Liam skulle få det istället för gröt för han avskyr gröt. Så jag har börjat blanda ersättningen och vällingen. Men han äter bara halva flaskan. Han brukar slurpa i sig hela. Är vällingen så pass mer mättande???