• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • irre85
    mommytobe again skrev 2011-11-24 11:43:57 följande:
    Hej hej!
    Jag väntar nu mitt tredje barn, har en flicka som blir 2 år i februari samt en ängel som skulle komma till oss i början av jan....men det ville sig inte men nu är jag alltså stolt gravid och ska ha i juli!!!

tänkte höra om jag får vara med och skriva om livets(och magens) upp och nergångar???

stor kram
    Åå va kul...min flicka blir 2 i slutet på januari...o bebis den 15 juli är de tänkt
  • Vicki123

Hej,
    Är i v 6 och undrar om ni andra också känner att magen svällt upp. Vill helst inte ha mina jeans knäppta längre... :)

När berättade ni för familjen? Vi har gjort IVF och de anar redan. Min man vill så gärna berätta och jag känner att det gör jag gärna med. Och skulle ngt hända så gör det mig inget om familjen vet, det är ju då man behöver deras stöd, eller? Hur har ni gjort?

Kram

• mommytobe again
    irre85 skrev 2011-11-24 19:00:14 följande:
    Åå va kul...min flicka blir 2 i slutet på januari...o bebis den 15 juli är de tänkt
    va kul då följer vi varann åt:).....det blir nog full rulle med en trotsig 2 åring och en nyfödd:)haha ska bli kul!
  • mommytobe again
    Vicki123 skrev 2011-11-24 19:04:42 följande:
    Hej,
    Är i v 6 och undrar om ni andra också känner att magen svällt upp. Vill helst inte ha mina jeans knäppta längre... :)

När berättade ni för familjen? Vi har gjort IVF och de anar redan. Min man vill så gärna berätta och jag känner att det gör jag gärna med. Och skulle ngt hända så gör det mig inget om familjen vet, det är ju då man behöver deras stöd, eller? Hur har ni gjort?

Kram
    Man får tänka att man väntar ju ett barn, INTE ett missfall....och skulle det inte gå vägen så behöver man vänner och familjs stöd, så jag tycker att det är bra att berätta
  • Jamtlandstaus

Vi känner att det är vår hemlighet o det är bara en som vet att vi ens försökt få barn. Vill helst vänta med att berätta till efter FVP som vi bestämt att göra (om det går bra vill säga).
    Jag märker ingenting på min mage, det enda som växt är brösten (me like!). Oroar mig för mina lindriga symtom o skulle oxå gärna vilja veta om det lever där inne!
    Försökt ringa den enda privata gyn i stan för att kolla om man kan köpa ett vul/ul men har inte lyckats få tag i dom... :-|

• Vicki123

Mommytobe again: Vad glad jag blir över ditt svar. Så känner jag också och undrade nästan om jag var själv om det. :)

Jamtlandstaus: Vad är FVP? Ja, brösten är osannolika! Min man uppskattar det jättemkt. Hoppas din FVP går bra.

• Tolle83

Gud vad blödig jag har blivit! Jag tittar på drömmen om ett barn på 3an o gråter floder.. Tidigare idag kolla ja på 16 year and pregnent grät då me som 17....

• AnnA1985

Jag är SÅ nervös nu!
    Min mor ringde precis och skvallrade att vattnet gått på brorsans tjej, iiiihh!!!
    Hoppas jag blivit faster till imorn <3
    Själv är man bara i v8, hade gärna bytt med svägerskan :p   

• Glada28
    mommytobe again skrev 2011-11-24 19:22:07 följande:
    va kul då följer vi varann åt:).....det blir nog full rulle med en trotsig 2 åring och en nyfödd:)haha ska bli kul!

Jag med. Min dotter blir 2 den 29 januari och hon  ska bli storasyster den 4 juli
  • mommytobe again
    Glada28 skrev 2011-11-24 20:41:37 följande:
    Jag med. Min dotter blir 2 den 29 januari och hon  ska bli storasyster den 4 juli
    guu va skoj!många syskon då här i tråden:)

lyckan över att få det där lilla pluset är lika stor vid varje graviditet men jag kan ändå känna mig lite avundsjuk på er förstagångsmammor......

allt man får köpa in, längtan, allt är så nytt och spännande:D
Svar på tråden Juli bebis 2012