• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • bevingad

beklagar verkligen Dröm 85!!
    Ta hand om dig och killen och försök njuta av varandra så kommer bebis när det är dags igen!!
    Styrkekramar i massor

• Bellatrixx

Beklagar Dröm 85.. Hoppas du/ni kommer på fötter snart igen. Kram {#emotions_dlg.flower}

Finns det någon i denna tråd som kallat sig.. om man får fråga alltså, hihi, Solstrålen i en anonym tråd,
    som blev gravid för ett tag sedan nu? Skulle vara roligt om det var någon utav er tjejer,
    för om du finns i tråden så ska du veta att jag tyckte du var himla trevlig och att jag är lite nyfiken hur det går för dig med allt Solig 

Hur är det med er andra tjejer? Mår ni bra? :) 

• moncen80

är i vecka 4+6 i dag, och väntar andra barnet

• Tekla78
    Blåklockan79 skrev 2011-11-27 06:47:13 följande:
    Mysig, liten kille du har. Barn förstår mer än vad man tror. Antar att ni inte berättat för honom ännu?
    Nä, vi har inte sagt något ännu, men som du säger, han har nog förstått på sättet vi pratar med varandra om det. Man blir faktiskt förvånad över hur mycket han snappar upp av det man pratar om. Men jag tycker att vi använt ord som gravid och ord som 3-åringar inte bör förstå, men vad vet man...

Dröm85, beklagar sorgen! Stor kram till dig!
  • Tekla78
    Bellatrixx skrev 2011-11-27 18:17:58 följande:
    Hur är det med er andra tjejer? Mår ni bra? :) 
    Har varit slemmig i svalget hela dagen, och mått ganska kymigt, men annars bra. Synd att klaga på mina symptom. Finns definitivt de som har det värre. Har bokat privat UL till fredag morgon för att stilla min oro för MA. Kan liksom inte riktigt glädja mig över detta ännu...

Annars har jag haft en fantastisk eftermiddag med besök på Fotografiska med maken (Nick Brandts utställning med naturfotografier är fantastisk!) och sedan en långpromenad med en av mina bästa vänner efter det.
  • Feah
    Tekla78 skrev 2011-11-27 22:41:20 följande:
    Har bokat privat UL till fredag morgon för att stilla min oro för MA. Kan liksom inte riktigt glädja mig över detta ännu...
    Jag gjorde mitt ultraljud av precis samma anledning, så jag håller tummarna för att du får lika bra besked som jag.  Var otroligt skönt att sluta gå runt och oroa sig.
  • Tolle83

Usch! Illamåendet hänger över mej.. Å ja har städat bort mina seaband. Ja kan inte hitta dom nånstans :( hur ska ja klara dan?

• SommarDahlia

Nu ska jag snart bege mig på UL. Höll på att spy i morse igen och mår skit. Jag går å lägger mig innan 19 varje kväll, känns inge lönt att va uppe när man mår pecka. Hoppas innerligt att det är ett tecken på att allt är bra, uppdaterar om hur det gått när jag är färdig.

Beklagar Dröm85!

• Ntme

Ska till bm idag, första samtalet. Lite pirrigt faktiskt, men jag har sån sjuk magkatarr! Kan knappt gå och kallsvettas av smärtan :(

Svar på tråden Juli bebis 2012