• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • enutavmiljoner
    hanka77 skrev 2011-11-29 10:05:21 följande:
    Enutavmiljoner: jag är sjukskriven 25% pga illamående. Kommer inte iväg till jobbet alls om jag inte tar det extremt långsamt på morgonen. Har ett kontorsjobb, så senare på dagen går det bättre. Har verkligen hjälpt! Lergigan hjälper sådär... Hoppas du snart mår bättre!
    Skönt att höra att man inte är helt ensam om detta! Jag har testat postafen men dom hjälper inte ett smack. Själv så jobbar jag på ett äldreboende och vissa lukter där som man var "van" vid innan klarar jag bara inte av just nu. Det är svårt att glädjas och njuta fullt ut när det är så här! Hoppas det snart blir bättre för dig med!
  • LiinaPiina

Jag mår åxå illa hela tiden.
    spyr varje morgon och nu har jag börjat på kvällen åxå:o
    Jobbar nästan med samma jobb som du enutavmiljoner fast jag är i hemtjänsten.

Ska på VUL idag är så glad men sammtidigt nervös eftersom jag har 2 missfall i bagaget.
    Så jag håller alla tummar att allt e som de ska.

• Engla80

Är så avis på alla er som fått ett UL eller VUL redan... Jag vill också ha ett men närmaste privata klinik som utför det tar 1000,- för det och nu i juletider så känns inte det priset aktuellt! *suck* så det är väl bara till att vänta och hoppas på det bästa Obestämd

Jag är "bara" i v 8 men har redan fått börja knäppa upp byxorna när jag sätter mig ner... Känns märkligt då jag inte började med det förän v 15-17 sist. Jag visste att man kan bli större andra gången men hur stor kommer jag bli om det fortsätter så här...?

Fler som börjat knäppa upp byxorna, kör med gummiband eller rent av redan börjat med mamma kläder?

Önskar tiden kunde ta ett skutt fram till typ mars-april... Då man ser gravid ut och man kan börja känna babyn Skrattande LÄNGTAR...

• LiinaPiina

Aa det är dyrt.
    jag har inte ens frågade va det kostar så de får jag se idag, kanske tar 1000 där med :o
    Det är åxå privat.
    Men måste göra detta så jag slipper va så nojjig och sen fick jag ingen mens efter sista missfallet
    för 6.5 vecka sen så jag vet ju inte exakt hur långt jag är men om jag utgår från de är de v.7 (6+4)
    bm tyckte jag skulle kolla så man vet hur långt de gått.

aa man sväller som bara den, på kvällarna e man ju som en ballong.
    jag använder typ bara leggings så märker inte så mkt i just byxorna.

Åhh jag vill åxå känna min bebis nuuu :D

• Tolle83

Idag välkomnar jag V 9 :) veckorna går rätt fort som tur är :) längtar tills på måndag då ja ska göra vul :)

• Sladdis

Mår också jätteilla. Har gått på lergigan en vecka nu, men de hjälper inte så mycket. Ska till läkaren imorgon och se vad vi kan göra med medicineringen. Det finns ju annat de kan skriva ut! Hoppas de hittar något som hjälper!

• Woogie
    Engla80 skrev 2011-11-29 10:54:34 följande:
    Jag är "bara" i v 8 men har redan fått börja knäppa upp byxorna när jag sätter mig ner... Känns märkligt då jag inte började med det förän v 15-17 sist. Jag visste att man kan bli större andra gången men hur stor kommer jag bli om det fortsätter så här...?

Fler som börjat knäppa upp byxorna, kör med gummiband eller rent av redan börjat med mamma kläder?

Önskar tiden kunde ta ett skutt fram till typ mars-april... Då man ser gravid ut och man kan börja känna babyn Skrattande LÄNGTAR...
    Jag började igår med att ta ut skärpet ur byxorna och sätta ett hårband i knapphålet. De blev lite stora då, men hellre det än att linningen trycker på mina stackars svullna tarmar... Magen såg ut som en spärrballong när jag kom hem... Jag känner dock att det är en milstolpe som är välkommen :o)
    Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • Angeliic
    Skorpan89 skrev 2011-11-29 14:04:10 följande:
    Någon mer än jag som inte tänker göra VUL?? :)
    Jag kommer inte göra ett VUL. Hade gärna velat dock - men nää, ska försöka tänka positivt och hoppas att allt är bra därinne till det är dags för KUB
Svar på tråden Juli bebis 2012