• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Malena C

Lägg gärna till mig i facebookgruppen också, Malena Van Sintjan.

Är man skyddad från uppsägning under gravidieteten i Sverige också?
    Här är man skyddad från uppsägning från den stund man lämnat läkarintyg till AG på sin gravidititet tills man är tillbaka från mammaledighet  - vilket i och för sig vara är 15 veckor.
    Belgien har inte ens anpassat sig till EUs 18 veckor ännu.

• kulliz80
    MLT skrev 2011-12-26 19:36:48 följande:
    Jag upptäckte nyss att jag la till dig i fel grupp tidigare idag (beräknade bebisar 2012), du kan ju gå ur den om du vill. Men nu la jag till dig i juli-gruppen
    tak så mkt...
    Nu är vi i vecka 14  :D
  • Hera78

Tycker det är lite tråkigt om Fb-gruppen tar över och den här gruppen dör ut...

• michelodeon
    Hera78 skrev 2011-12-27 09:43:36 följande:
    Tycker det är lite tråkigt om Fb-gruppen tar över och den här gruppen dör ut...
    Tycker jag oxå.
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • Trolla75

Tack för era svar!
    Har prövotid i 6 månader och den går ut i slutet på maj... så jag hoppas verkligen att det inte finns några kryphål...

Har mått så illa nu och i natt, mina två andra grav. kände jag inte av något illamående alls...

Tror jag går in i v. 12 i morgon... så nu borde det väl lägga sig tycker jag!

Ha en go dag i det blåsiga vädret!
    Skrattande

♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna, väntar barn nr 3 i juli ♥ღ ¸
  • enutavmiljoner

Var det någon mer än jag som fick ett angelsound i julklapp? Försökte på julafton men hittade ej och testade idag igen, och visst hörde jag dom! Med en gång, åååååh vilken lycka :D

Svar på tråden Juli bebis 2012