• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81
    Jamtlandstaus skrev 2012-01-23 15:45:32 följande:
    Idag kom svaret på FVP! Vi väntar en frisk flicka    Känns som en stoooor tung sten lämnat mina axlar!   Nu ska jag tillåta mig att vara gravid! Berättar för sonen i kväll och i helgen får övriga familjen oxå veta.

Åh vad underbart:) skönt att veta att allt ser fint ut:)
  • SommarDahlia

Vi tänker inte ta reda på det denna gången. Tycker tiden går så fort nu, har ju snart gått halva tiden, så jag klarar nog vänta tills den kommer :)
    Förutsatt att allt ser bra ut på RUL och att vi faktiskt kommer hem med en bebis i juli (tyvärr händer ju det värsta ibland) så ska vi inte ha fler barn och då känner vi att det hade varit roligt att prova på hur det känns att inte veta innan oxå eftersom vi tog reda på det med sonen. Men jag är ändå så vansinnigt nyfiken så det har varit några turer fram å tillbaka innan vi bestämde oss för att inte kolla..

• PlurkOchLinda

Idag fick jag tid för UL, den 13 februari, längtar som en tok! Blir första titten :) Vi kommer nog att ta reda på om det är flicka elle lr pojke, känns som det blir lättare att diskutera namn och så är vi så nyfikna!

• EllaBella02
    Idag kom svaret på FVP! Vi väntar en frisk flicka Hjärta  
    Känns som en stoooor tung sten lämnat mina axlar! Skrattande 
    Nu ska jag tillåta mig att vara gravid!
    Berättar för sonen i kväll och i helgen får övriga familjen oxå veta.
    Va roligt att höra!! Grattis!!! : )
  • vermilion

Hoppar in här med... väntar 3:e barnet den 19 juli.

♥ Adam, Molly och parvel i magen♥
  • Sladdis
    Mijab skrev 2012-01-23 15:01:57 följande:
    Jag ska på RUL nästa tisdag 31 jan! Längtar o få se vad som finns där inne i magen :). Tänker fråga om det går o se om det blir en pojke eller flicka! E det fler som vill ta reda på det?

Jag ska på RUL 6 feb och jag vill också jättegärna veta könet.Solig
  • Sladdis
    Idag kom svaret på FVP! Vi väntar en frisk flicka Hjärta  
    Känns som en stoooor tung sten lämnat mina axlar! Skrattande 
    Nu ska jag tillåta mig att vara gravid!
    Berättar för sonen i kväll och i helgen får övriga familjen oxå veta.
    GRATTIS både till flickan och att hon är frisk!!!Solig
  • MissMurrig
    michelodeon skrev 2012-01-23 11:47:37 följande:
    Aha hmm tror nästan jag är först ut här. 
    Insåg att jag inte har koll på veckorna Trodde det var den 30e av någon anledning.. Gravidhjärna...
  • Blåklockan79

Jag ska på Rul på fredag! Längtar så, Hoppas på att få veta könet också. Känner pyret lite till och från framföralt såhär dags när jag precis kunnat sjunka ner i soffan och ta det lite lugnt. Längtar tills man även känner det på jobbet och när gubben kan känna pyret!

• FruSandra

Den här citronsaften nån skrev om. Den ska stå i 1 dygn, men de står inte om den aka va i kylen eller i rumstemp... Nån som vet???!

Svar på tråden Juli bebis 2012